Naiselle sulle hyvää iltaa! ;)
Menen ulos töihin..
Neidille iltaa
16
404
Vastaukset
- hyvääiltaa
nyt onkin hieno ilma ulkohommiin. Minäkin otin ja pesin parvekelasit ja kuuma meinasi tulla. :)
- aitoriitta
Hyvää iltaa. Minulla kaikki hyvin. Sinun ei tarvitse minusta huolta kantaa mutta se on sympaattista. Kiirettä on työssä ja vapaa-ajalla mutta se on mukavaa kiirettä. Olisi kiva tavata sinuakin joskus mutta ehkä sen aika tulee. Nyt olisi hyvät ajat sille vai?
- Ratu
Ritu, onpa mukava tavata sinuakin täällä! Oletko lomaillut, vai onko ollut kiirettä töissä, kun et ole kirjoitellut? Oletkos terveenä pysynyt? Toivottavasti. Nyt on loistavat rantakelit, laitahan uimahousut jalkaan ja mee biitsille. Minä kävin juuri tunnin lenkillä, metsässä ampiainen alkoi lenkkeillä kanssani kilpaa, juoksin karkuun! Näky oli varmasti hupaisa. Vielä pitää tehdä vatsoja, venytellä ja joogata illan ratoksi. Jooga rauhoittaa sekä avaa mieltä ja kroppaa. Joogaatko sinä, Ritu? Mukavaa illanjatkoa!
- ttru
Ratu kirjoitti:
Ritu, onpa mukava tavata sinuakin täällä! Oletko lomaillut, vai onko ollut kiirettä töissä, kun et ole kirjoitellut? Oletkos terveenä pysynyt? Toivottavasti. Nyt on loistavat rantakelit, laitahan uimahousut jalkaan ja mee biitsille. Minä kävin juuri tunnin lenkillä, metsässä ampiainen alkoi lenkkeillä kanssani kilpaa, juoksin karkuun! Näky oli varmasti hupaisa. Vielä pitää tehdä vatsoja, venytellä ja joogata illan ratoksi. Jooga rauhoittaa sekä avaa mieltä ja kroppaa. Joogaatko sinä, Ritu? Mukavaa illanjatkoa!
Onhan se hupaisaa katsottavaa jos joku juoksee lenkillä..voi poijat...
- itkutuli
yhdessä itkettiin Kiian 3v kanssa kun häntä vietiin munuaisleikkaukseen ykkösen "elossa 24h" -ohjelmassa. :(
Muuten hyvä päivä ja iltakin ollut. :) Neidille hyvää yötä ja kauniita unia! 🤗
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka..moi.
Mä oon antanut tilaa sun naisil..
Mut ei ne puhuu vaan säästä....
Ottaako päähän....
Onko ollut ikävä...ees vähän..eni vei...juu nou...
Apuuvaa mitä mä nyt keksin sulle....
Katon jalitsuu..joo tiedän...auto miehii...
Mut Enkku ei voita...jeeeeee...
Mä ajattelin mennä koekaniinikx..tai oikeesti meen jos kelpaan...
Siint voi tulla jännää...toivottavasti ei...
Saa nähdä....
Mul täs viikon lopul kaikkee...ei oikke innosta...katotaan...
Hyvää yötä...Enkku hävis...jeeeeeee
Mun pitäis lähtee koisii..tiedän et sä jo..meet ain aikaisin....
No joo oothan mies...voihan sul olla kuksii...
Kuuluu miehen elämään...
Mullakin uusii ihastuksii...mul vaan täytyy olla..helpompaa ..kuin oikeet rakkaudet...ne niin raskai..
Unia..Tsau Beibi..❤ Hei Rakas Pikkukukka! 😘
Oliko tarpeeksi imelää?
Mitä oletko sä iskenyt jonkun kesäkollin, eikö tästä ole puhuttu että sä ajattelet vain mua!
Enhän mä sua tosissan ajattele yhtään.
Voi hyvin ja ajattele mua😁🤗😊.
Mä menen nyt suhkuun ja sit viihteelle.- Pikkukukkaelluhallo
Taas ilkee...
Nykyään en ajattele ketään tääl....
Irlissä eri....
Kuule Asvalti miehet....
Ei ohitse pääse...apuvaaaaaaa
Leveät hartiat..niin kapee vyötärö...
Ja lopukx...se vatsa...selkärngas kiin...
Täytys vaan tuijottaa...kun järkensä menettänyt...voipi olla et leukakin putos...
Ei ehtinyt huomaa...
Miten ne voi olla sellaisii...apuvaaaaaaa
Täs todellista siirappii..mut siirappii...
MISTÄ EI VOI OLLA PITÄMÄTI...WAU...
MUISTA pitää hauskaa...Tsau beibi...☀🌼👅😂❤
- aitoriitta
Huomenta. Ajattelin eilen, että olemme parhaat sydänystävät maailmassa. En voisi kuvitella parempaa ystävää kuin sinä. Minä rakastan miestäni ehdottomasti ja uskon, että sulle löytyy joku ihan kulman takaa. Kaikki on oikeastaan meille molemmille hyvin😀. Mitä ajattelet, olisiko kuitenkin parasta, jos en vähään aikaan kirjoittelisi täällä mitään. Saisimme kunnon irtioton. Olisiko se parasta? Tänään olen lähdössä mökille. Ihanaa. Elämä on kivaa!
- Ratu
Ritu hei, älähän nyt! Juuri sinulle kirjoitin, että miten mukava taas tavata sinua täällä. Älä siis mee, päiväni piristys, ystäväni!
- samaamieltä
Ratu kirjoitti:
Ritu hei, älähän nyt! Juuri sinulle kirjoitin, että miten mukava taas tavata sinua täällä. Älä siis mee, päiväni piristys, ystäväni!
jostain syystä tykkään lukea Riitan leppiosasti kirjoitettuja kommentteja. Niistä tulee jostain syystä hyvälle tuulelle. :D
- HänelleTeelle
Iltaa mies! Vietä kiva ilta ja pidä lähimmäisestä huolta. Anna 🌹
Naiselle.. Kiitos illan toivotuksesta! :)
Kohta mä rupean unille.
Naiselle hyvää yötä ja makeita unia! ;)
- jäätelörullailua
Mukava on myös rullailla polkupyörilläkin, kun rullailee äänettömästi ja hiljaa, ilman kypärää jotta ilmanvire viilentää sopivasti, vauhti tyyliin 1 polkaisu kilometrissä, kun laakerit ovat kunnossa.
Huomenna aamulla pitäisi käväistä... Kyösti "Kallio" Kakkosen kaupassakin rullailemassa, ostamassa eräs tuote, ja muukin tehtävä sillä seudulla.
Työhommeleista tuli mieleen työkavereiden kanssa: entä jos kaikki olisivat kännissä työpaikalla: kaikki työkalut sikinsokin ympäri lattioita ja osat missä sattuu, toimiston henkilökunta painelisi vahingossa vääriä nappuloita tietokoneella jne.... päivä loppuisi siihen kun kaikki makaisivat naureskellen jutuilleen kippurassa lattialla.- Vaikettenaikojen
Residenssi: Kyösti Kallio, Risto Ryti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.25810537Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.4032870- 871641
Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei891636- 781473
- 641399
Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!
Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau81369Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?
Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti581343Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja
Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa981260- 361186