Katselin tässä joku aika sitten Hellboyn kun kaipasin jotain kevyttä rytistelyä. Yllätyin positiivisesti rainaan ja eritoten Ron Perlmanin esittämä vihtahousu oli aivan mahtava lakonisessa herkkyydessään ja sympaattisin supersankari mitä olen nähnyt. Olen katsonut Spidermanit, X-menit, Daredevilit ja Hulkit jotka eivät ole sytyttäneet meikäläistä. Hellboy on mielestäni paras kaikessa yliampuvuudessaan ja sankarina hän oli aivan ylivertainen ja aikuisena sikaria polttelevana ja vitsejä heittelevänä hahmona. Pidin tyypistä. Useimmat muut sarjakuvafilmatisoinnit ovat tuoneet mieleeni enemmän tietokonepelin kuin elokuvan mutta tässä oli jo elokuvan tuntua. Muuthan voivat olla toista mieltä mutta minä tykkäsin tästä pätkästä ja laikkakoneella sarviaan hiovasta tuskanpunaisesta häntämiehestä. Tarinahan on utopistinen kuten näissä muissakin mutta Hellboy ei ollut niin tosikkomainen kuin muut.
Hellboy, punainenpaholainen
1
300
Vastaukset
- M Servo
Tässä olutta juodessani päähäni pälkähti, että Hellboyhan on tietyllä tavalla ajateltuna Ryhmä-X:n Wolverinen ripoffi. Kummatkin hahmot ovat karskeja sikaria polttavia dokuja ja joutuvat kamppailemaan pimeän puolensa (Hellboy = demoni, Wolverine = eläimellisyys) kanssa.
Muu-utta, ihan ok Hellboy leffana oli. X-men 2 ja jostain kumman syystä Hulk ovat tippuneet meikäläiselle kuitenkin Hellboyta paremmin. Daredevil oli juuri ja juuri katsottava ja Spidermanit taasen äärettömän huonoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412174