onko ruostesuojauskin huijausta?

KQLMEKAKARAAJARAKKIorig

edellisessä autossani, skoda fabia, juhannus aattona tipahti vetokoukku tielle koska ei kestänyt 5polkupyörän painoa peräkärryssä. auto oli katsastettu 5kuukautta aiemmin. voiko skodassa runkopalkit ruostua niin nopeasti vai onko katsastusmies hutiloinut?. skodalla ikää 5 vuotta. vissiin jo mainitsinkin että moottori ja vaihteisto särkyi 150 metriä ajettuani kotipihasta.

16

398

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Greisii

Varmaan muovi puskuriin ruuvanneet helkama tehtaassa tai jotain muuta kikkailua kyseessä.

• PVesanen

on.

• kyllä.sut.tunnetaan

Holisti tapansa mukaan kirjoittaa potaskaa.

• KQLMEKAKARAAJARAKKIorig

mikä ihmeen holisti minä olen!!!!???? kuka tää pelle on joka jokaista haukkuu holistiksi, tietääkö kukaan???

• Pölhöxxxxxx

Katsastusmiehen vika.

• HolstiUskooTyönVoittoon

Holistilla on mahdoton työ peitellä Toyotan ruosteongelmat ja kääntää se kilpailijan niskaan, turhaa puuhaa kun kaikki faktat puhuu vastaan ja kaikki sen tietää.

• huijausta on. skodat ruostuvat vaikka kuinka yrittäisi ruostesuojauttaa. huijattu teräspelti on hiilipitoista niin ruosteessahan skodat ovat jo tuontantolinjalla. päälle vedetty appelsiini pintainen maali itseasiassa pahentaa ruostumista. skoda kehittelee salaisessa tutkimus keskuksessa pikakiinnikkeillä irrotettavat pellit jotka on nopea vaihtaa jopa lähikaupan pihassa. kuten Jopet showssa päälykäinen kehoitettiin irrottamaan asiakkaan bemarista pellit ettei ruostu, skodalla sama tavoite.

• Kallon_mittaaja

Tuollaista tekstiä suolletaan puoli kahden aikaan yöllä.
        Miksi et nuku kuten yleensä tuohon aikaan tehdään?
        Viekö Skodan kokonaisvaltainen menestys yöunet?

• HolstinAivopierut

Holistin kirjoitukset tuntee myös siitä, että hän käy antamassa paukut jokaiselle rykäisylleen.

• todellaTörkeää

Tuohan on ehkä suurin huijaus ja kusetus mitä voi tehdä. Lisäksi jätetään ruostesuojaukset ja massaukset pois. Tuossa olisi aiheet ja perusteet maailmanlaajuiselle kanteelle ja vahingokorvaus vaatimuksille.

• todellaTörkeää kirjoitti:

Tuohan on ehkä suurin huijaus ja kusetus mitä voi tehdä. Lisäksi jätetään ruostesuojaukset ja massaukset pois. Tuossa olisi aiheet ja perusteet maailmanlaajuiselle kanteelle ja vahingokorvaus vaatimuksille.

todella törkeää vastailla omiin kommentteihinsa toisilla nimimerkeillä ja yrittää esittää muka eri ihmistä. sänkynsä kastelevan pojun viestit kyllä tunnistaa jokainen. jakautunut persoona, mielenterveys ongelmista kärsivä pyörätuoli potilas.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      103
      8182
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      110
      5733
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      287
      5158
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      53
      5146
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      77
      3803
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      58
      3021
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      66
      2737
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2538
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2522
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      45
      2471
    Aihe