Olisiko ehdotuksia mistä saisi ostettua hyvän häkin suhtkoht halvalla? (Max. 150€) ihanne mitat ois leveys: 60cm, pituus: 100cm ja korkeus: 100cm tai yli. Hankkimassa sinsua mutta häkki pitäisi löytyä mahd. äkkiä:) Mistä teidän sinsu häkit on ostettu tai tehty? Kiitos vastauksista jo etukäteen!
Hyviä häkkejä?
6
516
Vastaukset
- Eln11
Itselläni on zooplus verkkokaupasta tilattu, perfect maxi. Kokemusta ei ole muista kuin tästä, mutta suosittelen. :) Jos tuon kokoinen häkki olisi toiveissa, voisithan tehdä sen itse? Netistä löytyy tutoriaaleja ja saisit juuri oikean kokoisen. :)
- Mahristuttavaa
Kiitos paljon vinkeistä! :)
- Osuijaupposi
Ole hyvä. Hauska huomata, että linssiin viilamiseni onnistui. Naurettiin isolla porukalla juttujasi.
- vinkkipinkki
Tori.fistä saattaa myös löytyä hyviä häkkejä halvalla, ja sit just tuolta zooplussasta jonka Eln11 mainitsi. Ja tosiaan netistä löytyy ohjeita ihan häkin itse valmistamiseenkin
- Tau
Musti ja mirri?
- Mahristuttavaa
Kiitos vastauksista! Täytyy vielä etsiä ja tutkiskella jospa oikea ja mieluinen häkki löytyisi:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692683
- 632624
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106