Mulla on vuoden 2003 Skoda Octavia, bensa 1.6. Ajettu noin 220 000. Lähes aina liikkeelle lähtiessä tuntuu kuin jarrut olisivat lukossa kun ei auto tunnu lähtevän. Liikkeelle joutuu lähtemään todella hitaasti ja varovasti, koska auto kolisee kun mikäkin (mun mielestä kolina kuuluu takaa). Vähän kun vauhtia saa ja vaihtaa kakkoselle niin alkaa kulkemaan. Kierrokset huitelee välillä pysähdyksissä ihan omiaan. Muutaman kerran myös sammunut kesken ajon, kerran peruuttaessa ja kerran kun risteyksessä kun odotin vuoroani. Joskus ei myöskään käynnisty ensimmäisestä starttauksesta, mutta heti seuraavasta kylläkin. Osaisko joku yhdistää nämä "oireet" yhdeksi ongelmaksi tai kertoa mistä lähtis vikoja etsimään.
Auton vaihdan kun rahat on kasassa, se nyt on jo selvä.
Auttakaa naista hädässä, skoda temppuilee
Ärsyttää
4
172
Vastaukset
- Ärsyttää
Plus tuntuu myös ettei enää kiihdy samanlailla kun ennen.
todennäköisesti kansi halki, soosit ja vellit sekaisin. tyyppivika vw konsernin ajoneuvoissa. takapään kolinan todennäköinen syy ja seuraus taka akselin kiinnikkeiden irti ruostuminen, tyyppivika sekin.
- Mamuille
Taka-akseli luultavasti putoamassa eli vaihtohalli kutsuu skoda.
- tamppi
Onko käsijarru säädetty liian kireälle. palaako moottorin kuva koelaudassa joka kertoisi moottoriviasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471