Mikä juttu tää oikeen on?Nainen siis siippa pyytää anteeksi asioita ja hetken päästä syyttää samoista asioista mitä pyysi anteeksi.Epäili esimerkiksi että olen varastanut jotain 10e arvoista mitä en ikinä tekisi.Pyytää hetken päästä anteeksi mutta seuraavan riidan aikana väittää samaa:(.On muitakin asioita mihin palaa aina vaikka on pyytänyt anteeksi:(
Pyytää anteeksi ja hetken päästä tekee saman asian
1
219
Vastaukset
- outo
Anteeksipyynnön aitoutta voisi olla ihan paikallaan kyseenalaista. Ei kuulosta siltä että olisi oikeasti pahoillaan vaan pyytää anteeksi ehkä koska pelkää menettävänsä sinut tai jotain. Jos mulle kävis noin, niin kysyisin seuraavan kerran tarkoittaako hän sitä? Että onko hän pahoillaan? kertoisin että en hyväksy tuollaista aiheetonta syyttelyä, että anna olla viimeinen kerta. Ja voisinpa vielä lisätä siihen, että älä enää ikinä pyydä anteeksi, ellet aidosti ole pahoillasi. Ei sitten enää jankuteta sitä samaa vanhaa asiaa kun on jo anteeksi pyydetty ja annettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692663
- 632614
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106