Sappileikkaus 26.12.2016. Ompeleet pettivät lopulisesti 25.12 ja siitä lähtien haava on ollut auki tähän päivään asti. Monta sulkuyritystä keväällä - 16 ja ihonsiirrettä, epäonnistunutta sellaista, myöhemmin haavaontelo on edelleen suuri. Arpi joka tästä leikkaushaavasta jää on valtava, miltei A4 - arkin kokoinen eikä minua silputtanut plastiikkakirurgi aio korjausleikkausta tehdä koska hän korjaa syöpäpotlaiden leikkaushaavoja. lääkäri muistuttaa ennen jokaista operaatiota että tälläkin hetkellä hän voisi olla pelastamassa syöpäpotilaita mutta oli nyt armollinen ja korjaa minun vammani. Sinällään tiertysti voisimutta minun haavaontelot, parantumattomat oudot ontelot ovat 100% hänen aikaansaannostaan. Lisäksi haavapohjan alueelle ilmestyi ensin yksi ja kaksi ja kolme tyrää. Pallealihaksesta tulee läpi jotain sellaista jonka paikka on vatsaontelossa, ei sen ulkopuolella. Kun asiaa tiedustelin juuri ennen nukutuksen auvoista kivuttomuutta sanoi hän että en leikkaa tyriä, tarvitset tyrälääkärin. Ihmettelin ääneen ja sanoin että tyrithän sinä sappleikkaushaavani, mikset siis korjaa tyrimääsi haavaonteloa. En tiedä pitääkö paikkansa se että leikanneen lääkärn on annettava tehdä niin monta leikkausta että luovuttaa tai antaa jonkun toisen lääkärin hoitoon eli kuuluuko mnun antaa tuon silppurin vielä lukemattomien munausten jälkeen antaa vielä yrittää jotain elämää suurempaa vai voinko tehdä jo nyt kantelun niinettä valitusprosessi käynnistyy. Olin vasta viikon osastolla mutta mikään e muuttunut. Mitä nyt neuvoksi??!
"Parantumaton "leikkaushaava
Siivooja53
1
164
Vastaukset
- apuja
Potilasasiamieheen yhteys. Kyllä se siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184