Kuka on kesän kuumin/kaunein?
Ketä kaipaat?
313
3357
Vastaukset
- SikaRaportoi
Minä ole kuumin ja paras.
- Kauniitpolvet
Sulla on kaunis vartalo. Olet täydellinen sellaisena kuin olet. Luurangonlaihat ei kiinnosta, yli laihat ylipäätänsä.
Jos nyt ylipäätänsä olet pohtinut ulkoisija seikkoja ja mitä toinen niistä ajattelee.- Hohohohooooo
Niinpä, ei tuu mietityksi ihan kaikkea...
- hänseon
M-nainen.
- Mmies
ilman muuta M-naiselle <3
- M-nainen
Ilman muuta M-mies <3
Mistä päin? - tavattiinko_kesällä
M-nainen kirjoitti:
Ilman muuta M-mies <3
Mistä päin?Mistäpäin pitäisi olla ja tavattiinko nyt kesällä?
- M-nainen
tavattiinko_kesällä kirjoitti:
Mistäpäin pitäisi olla ja tavattiinko nyt kesällä?
Hutiin meni :(
- MjaM
M-naiselle ilman muuta ihana M-mies, Turkuun menee <3
- tavattiinko_kesällä
M-nainen kirjoitti:
Hutiin meni :(
Siis hetkinen, oliko tämä M-mies sitten edelliskesän kuumin? :o
- MjaM
tavattiinko_kesällä kirjoitti:
Siis hetkinen, oliko tämä M-mies sitten edelliskesän kuumin? :o
Sama mies mutta🔥 "kuumempi" kuin
edelliskesänä😉 - tavattiinko_kesällä
MjaM kirjoitti:
Sama mies mutta🔥 "kuumempi" kuin
edelliskesänä😉Ei tainnut olla sulle kommentti tai no jos olet alkuperäinen niin sori, mutta muuten Turkulaiset... ;)
- Mitähaluatminusta
Varattu Kmies 😔
- Anonyymi
Missä päin kaipailet?
- jollainmuullaon
mitä joku fyysisesti tarjoaa, ei oo mitään vidun väliä.
- Tulenkohta
Ah puhu lisää <3
- KeGallup
Eikös se oma raksu ole aina kaikista kaunein? =)
- Jklölkj
KeGallup kirjoitti:
Eikös se oma raksu ole aina kaikista kaunein? =)
Niinhän sitä sanltaan että kauneus on katsojan silmissä!
- Olit.paras
Shyla Stylez r.i.p
- mietintamyssy
M-nainen tänne mulle kans. Voidaan koittaa lämpöennätystä.
- kesämopo
Mihin suuntaan kyselee M nainen :)
- naisen_unelma
A-mies on kuuma
- Anonyymi
On kyllä todella kuuma nyt :) A mies
- Huhhuhhh
J-mies😏
- J-mies
J-nainen?
- Huhhuhhh
Eii
- Jiiii
H-nainen?
- eikyllä
Huhhuhhh kirjoitti:
Eii
Tunnu siltä että olisin kaivattu..
- Sivustakysymys
eikyllä kirjoitti:
Tunnu siltä että olisin kaivattu..
Miksi ei tunnu?
- eikyllä
Sivustakysymys kirjoitti:
Miksi ei tunnu?
Hyvä kysymys. Ehkä siks ettei juuri hän kaipaile?
- Sesama
eikyllä kirjoitti:
Hyvä kysymys. Ehkä siks ettei juuri hän kaipaile?
Looginen vastaushan tuo. Kyllähän itsekin sen tiedän ettei minua kaipaa se henkilö, jonka haluaisin kaipaavan. Tai kaivata on ehkä vähän huono sana tässä tapauksessa. Mutta hän tekee mut joka tapauksessa hulluksi.
- eikyllä
Sesama kirjoitti:
Looginen vastaushan tuo. Kyllähän itsekin sen tiedän ettei minua kaipaa se henkilö, jonka haluaisin kaipaavan. Tai kaivata on ehkä vähän huono sana tässä tapauksessa. Mutta hän tekee mut joka tapauksessa hulluksi.
Ollaan siis ns. kohtalotovereita.
- frewqsa
Jiiii kirjoitti:
H-nainen?
kuollut ja kuopattu
- rauhallistayhteiseloa
Ollaan tunnettu kauan, mutta tunteista ei olla koskaan keskusteltu. En tiedä mitä hän ajattelee minusta, koska on aina vetäytynyt niistä tilanteista joissa olisi ollut mahdollisuus selvittää asioita. Kaikki on siksi hämmentävää.
- Siismitä
Mitä itse teet niissä tilanteissa? Puhu hänelle tai kysy jotain. Laita viestiä tms
- paidaton
V mies
- Kaipaanhäntä
Juha.
- eikösinun
Kaipaanhäntä kirjoitti:
Juha.
Olisi jo aika lopettaa... muistaakseni olet jo kymmenen vuotta kaivannut?
- rehtimiesminä
No jos pitää rehellisesti vastata niin Scarlett Johansson.
- Anonyymi
Erittäin hyvä vastaus 👍👍
- itsekkin.varattu
Varattu A nainen on hän
- Omintämän
Huh. Itse olet hottein❤️
- kohtarullaapyörä
Bikinivartaloinen tyttö- sekä työkaveri työpaikan läheltä, mutta ei onneksi tarvitse olla töissä tänään, näillä keleillä... rullailemaan voisin lähteä kohta sekä tekemään heräteostoksia kaupasta.
Pelkästään kaveri siis, mutta naispuolinen. - TätinSepustus
Näinköhän mä kerran aikojen alussa smarketin parkkipaikalla ruudullisissa kesähousuissa nojailemassa voyager merkkiseen autoon komean miehen? Ainakin samantyylisen oloinen mutta niin kaukana etten ole varma. Huokaus... 😀🐝🐝🐝🌼
"TätinSepustus" = TS oletko sama henkilö, joka varasti vanhan nimimerkkini "tylsä_täti-ihminen".
Ja jos minua parodioit, niin kyllä ihastumisiini on tarvittu hiukan enemmän aktiivisuutta
toiselta osapuolelta, kuin parkkipaikalla seisoskelu.- TätinSepustus
M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:
"TätinSepustus" = TS oletko sama henkilö, joka varasti vanhan nimimerkkini "tylsä_täti-ihminen".
Ja jos minua parodioit, niin kyllä ihastumisiini on tarvittu hiukan enemmän aktiivisuutta
toiselta osapuolelta, kuin parkkipaikalla seisoskelu.Voi voi kun olen palstalla ollut keäkuun ja muutamia aloituksiantehnyt ja joihinkin galluppeihin vastaillut. Minulla ei ole kiinnostusta seurata muiden "puuhia" ja nimimerkkejä. Olen alusta lähtien kirjoittanut Täti... nimimerkillä kun en ole tiennyt sen olevan varattu käyttöösi. Oletin Täti-nimimerkin olevan sellainen ettei se kiinnosta palstalaisia ja jäisin siten rauhaan muulta sutinalta mitä täällä on. Enkä myöskään ole mitenkään tietoinen ihastuksistasi enkä suoraan sanoen voisi vähempää olla kiinnostunutkaan. Minulla on ihan oma juttu johon liittyy muutakin kuin parkkipaikalla seisoskelu. Kaikkea en kuitenkaan tälläiselle palstalle kirjoita koska se ei kuulu vieraille ihmisille! Tiedoksesi niin aion vieläkin käyttää Täti nimimerkkiä ja siinä olevaa lisäosaa joka alkaa S-kirjaimella. Mitään tylsiä en siihen lisää!
TätinSepustus kirjoitti:
Voi voi kun olen palstalla ollut keäkuun ja muutamia aloituksiantehnyt ja joihinkin galluppeihin vastaillut. Minulla ei ole kiinnostusta seurata muiden "puuhia" ja nimimerkkejä. Olen alusta lähtien kirjoittanut Täti... nimimerkillä kun en ole tiennyt sen olevan varattu käyttöösi. Oletin Täti-nimimerkin olevan sellainen ettei se kiinnosta palstalaisia ja jäisin siten rauhaan muulta sutinalta mitä täällä on. Enkä myöskään ole mitenkään tietoinen ihastuksistasi enkä suoraan sanoen voisi vähempää olla kiinnostunutkaan. Minulla on ihan oma juttu johon liittyy muutakin kuin parkkipaikalla seisoskelu. Kaikkea en kuitenkaan tälläiselle palstalle kirjoita koska se ei kuulu vieraille ihmisille! Tiedoksesi niin aion vieläkin käyttää Täti nimimerkkiä ja siinä olevaa lisäosaa joka alkaa S-kirjaimella. Mitään tylsiä en siihen lisää!
Kirjoitit: "Olen alusta lähtien kirjoittanut Täti... nimimerkillä "
Vastaan: Kirjoita sinä vain tätinä, miten paljon lystäät.
Minä olen nyt kuitenkin kertonut nettituttavilleni,
etten enää käytä nimimerkkiä "tylsä_täti-ihminen",
koska joku muu varasti tuon pitkän nimimerkin
väliviivoineen kaikkineen käyttöönsä,
ja alkoi kirjoitella puuta heinää sen alla.
Toistan:
En enää vuosiin ole käyttänyt
pitkää nimimerkkiä
"tylsä_täti-ihminen",
koska kiusaaja varasti ja omi sen käyttöönsä.Jaahas. Vuosi sitten olen ollut TätinSepustus. Hankala löytää keskusteluista, joten ei voi olettaa tulleensa nähdyksi..
- Ikäväonkuitenki
J miestä edelleen...
- miksietole
J miehen kanssa?
- Ikäväonkuitenki
miksietole kirjoitti:
J miehen kanssa?
Yksipuoliset tunteet. Ei hän minua kaipaa. Jos kaipaisi niin kai hän ottaisi yhteyttä?
- samajuttuvoiolla
Ikäväonkuitenki kirjoitti:
Yksipuoliset tunteet. Ei hän minua kaipaa. Jos kaipaisi niin kai hän ottaisi yhteyttä?
Tai sitten hänkin kaipaa ja luulee että sinä et kaipaa.
- Ikäväonkuitenki
Voi olla. Mutta en usko. Edellisestä näkemisestä on jo niin monta vuotta aikaa että tuskinpa hän edes minua muistaa saati kaipaa. Itselläni kaipaus kestänyt jo 6 vuotta eikä hän vain lähde mielestäni.
- jokusivusta
Voi olla. Mutta en usko. Edellisestä näkemisestä on jo niin monta vuotta aikaa että tuskinpa hän edes minua muistaa saati kaipaa. Itselläni kaipaus kestänyt jo 6 vuotta eikä hän vain lähde mielestäni.
Minä näin 6 vuotta sitten yhden E-naisen. Hän on minua noin 4 vuotta nuorempi.
- Ikäväonkuitenki
jokusivusta kirjoitti:
Minä näin 6 vuotta sitten yhden E-naisen. Hän on minua noin 4 vuotta nuorempi.
Olen J-nainen
- jokusivusta
Olen J-nainen
No voi hitto.
- Salarakassalassa
Kuumin 🌞🌞🌞
Kaunein 🌻🌼🌷- oletkovarattuvai
Miksi hänen pitää olla salassa?
- Salarakassalassa
oletkovarattuvai kirjoitti:
Miksi hänen pitää olla salassa?
No ei kun hän on varattu ja minä olen niin salassa ettei tottakaan. Pelkkä salarakas ei kelvannut nimimeriksi.
- TottaSoWtf
HEIDI
- Salarakassalassa
TottaSoWtf kirjoitti:
HEIDI
No ei ollut tämä Heidiltä vaikka hän voi sinusta noin ajatella.
- piuytr
Salarakassalassa kirjoitti:
No ei kun hän on varattu ja minä olen niin salassa ettei tottakaan. Pelkkä salarakas ei kelvannut nimimeriksi.
salarakas kalassa
- Onihana
JuhaK
- Ikäväon
Tästä pieni konsertti multa sulle
https://youtu.be/Nw8i9EBY7FU- Ladyblues
Keneltä kenelle?
- I_am_still_yours
Niin on ikävä juu. Mutta kenelle toi on? Olispa vaikka mulle..
Aiheuttaa ainakin kuumia tuntemuksia, tiedäppä sitten muusta...
- Onnimi
Tom tai Tomi ehkä jompikumpi nimi..
- miettiväJmies
Ässää on ikävä.....https://www.youtube.com/watch?v=MHVkui6DSdU
- Nelli40
Ville Niinistö on Suomen seksikkäämpiä miehiä. Lauri Tähkässä on särmää. Mietitäänpä ketä muita?
- Nelli40
Antti Ketonen on kanssa sexy
- Nelli40
Pehmeämpi Antti Tuisku silloin aiemmin. Kuuma. Joskaan ei Mies kuten Ville Niinistö. Ville vie jalat alta.
Pitäisikö minunkin osallistua sen verran,
että kerron, etten kirjoittele tuossa ylempänä
ketjussa.- rrrrp
Eli joku toinen samalla nimimerkillä kirjoitteli tädin kanssa. Kuvitteletko että jotakuta kiinnostaa sun tekemiset, haiskahtaa mielenterveysongelmalta.
Sun olis pitänyt käydä kommentoimassa täällä alempana että kirjoittelit sittenkin ylempänä.
Aito akateeminen nainen joka kuvittelee itsestään liikoja, ei ole yllätys että sua parodioidaan.
- muttahänhänhän
En ole nähnyt häntä kesällä :((
- Unohtamisenvaikeus
Teehetkeä ☕️
- Jmiestunnustaa
MJ on.
- Ihananainen
Leenan haluan, en kestä.
- TuijaKaarinaTöölö
Pekka ja Leena
vai Timo "Tipi" P
ja Leena? - bokotti-
Niin minäkin haluaisin yhden Leenan, ihana,nätti ja leveät lanteet, mutta varattu ja uskovainen kai, mutta hyvin säilynyt
- RakastanSinua
M-nainen lähellä, olet kaunis, upea ja ihana
- Vaimokkeelle
Akkani. Tehtäväsi ei olen täällä räköttää muille naiksuilleni, vaan pyllysuoli pystyssä odottaa koska tuikkaan, annat aina kun haluan ja jos et otan väkisin, palvella minua orjanani, alkaa hyväksyä moniaviollinen suhteemme.
Tämä paikka on pois minulta. Välttelet seksiä joten saat vyöstä 10 lyöntiä ja sitten otan väkisin
- Heidopalstalaiset
Kerron sen hänelle itselleen suorasti en tänne.
- ananaslight
ANATUDE
- kaikkinavuodenaikoina
seksikäs alkaa kirjaimella S...
- Anonyymi
Sami on aina hot mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sami on aina hot mies.
eipä olekkaan Sami kyseinen mies.
- Anonyymi
kyllä...ja nainen
- Anonyymi
Kiitos tästä, t. nainen
- Anonyymi
Polttava pinta, kuumaa huumaa jokaisella joka helteessä hikoilee.
- Anonyymi
Kauneus ja kuumuus on katsojan silmässä ja mielessä. Tunteet ja sisin sen aiheuttaa ei ulkonäkö. Hän tosin on hot myös objektiivisesti, mutta olisi sitä itselleni myös vaikka olisi 30kg isompi ja 20v vanhempi keski-ikäinen. Ei vaikuttaisi tunteisiini.
En tähän vuosi sitten vastannut, mutta oli hän kesän kuumin silloinkin, mutta silloin vielä taistelin tunnetta vastaan (hän arvaa miksi). Syksyllä se rysähti niin etten voinut enää kieltää edes itseltään monimutkaisuudesta huolimatta.
Nyt hän on mielessäni ja ajatus kuumottaa usein. En välttämättä enkä edes todennäköisesti koskaan häntä saa omakseni, mutta olen silti kiitollinen että sain kokea näin suuria tunteita. Tämä olikin vanha ketju, johon olin vastannut kaksikin kertaa koska tää näkyi palstalla niin kauan viime vuonna. Ekalla kertaa eimia kävi kiusaamassa niin toisella kertaa TätinSepustus vaihtui salarakassalassa nimimerkkiin. Nyt olen sitten rekattuna tönittävänä.
- Anonyymi
T-nainen. Tänäkin kesänä :)
- Anonyymi
Uu! Minne päin menee tämä?
T. T-nainen - Anonyymi
Pohjanmaalle. :)
- Anonyymi
Eräs nainen pienissä farkkushortseissa :)
- Anonyymi
Samoin! Eri nainen toki, mutta ahh ne shortsitjalat:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin! Eri nainen toki, mutta ahh ne shortsitjalat:)
Ei niitä voi käytää kuin kotona, vahingossa jäi joskus jalkaan kun kaupoille...no jotensakin kiusallinen silmätikkuna olo..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niitä voi käytää kuin kotona, vahingossa jäi joskus jalkaan kun kaupoille...no jotensakin kiusallinen silmätikkuna olo..
Ei ollut kauppa missä niitä jalkoja kattelin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut kauppa missä niitä jalkoja kattelin
Ei niin koska vuosiin ei muualla jalkaan kuin kotona. Pihashortsien kohtalo noillakin ex farkuilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin koska vuosiin ei muualla jalkaan kuin kotona. Pihashortsien kohtalo noillakin ex farkuilla.
Joku vuosi aikaa.. Minkä väriset shortsit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku vuosi aikaa.. Minkä väriset shortsit?
No minkähän väriset farkkushortsit tavallisimmin ovat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No minkähän väriset farkkushortsit tavallisimmin ovat
Onhan niitä monen värisi ja jos asiaan liittyy jotain muistamisen arvoista ehkä olisit asiasta maininnut,joten tuskin samoista farkkushortseista puhumme:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan niitä monen värisi ja jos asiaan liittyy jotain muistamisen arvoista ehkä olisit asiasta maininnut,joten tuskin samoista farkkushortseista puhumme:)
Muistamisen arvoista ei voi tänne laittaa . Joo ei ole kuin yhdet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistamisen arvoista ei voi tänne laittaa . Joo ei ole kuin yhdet.
Voi laittaa, tuo ei mitään kovin sellaista mitä ei ihmisille sattuisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi laittaa, tuo ei mitään kovin sellaista mitä ei ihmisille sattuisi
No mitä sulle sattui?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitä sulle sattui?
En kai sitä tähän laita, vaan nainen laittaisi jos haluaisi yhdessä seksiä ja ennen kaikkea tekisi myös asialle jotain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kai sitä tähän laita, vaan nainen laittaisi jos haluaisi yhdessä seksiä ja ennen kaikkea tekisi myös asialle jotain.
No kyllä ne shortsit ja seksi ässällä alkaa...mutta mitä ihmettä, kysyisin täällä sek...anonyymiltä? Johan pomppas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä ne shortsit ja seksi ässällä alkaa...mutta mitä ihmettä, kysyisin täällä sek...anonyymiltä? Johan pomppas
En anonyymiltä, vaan nainen ketä tuossa, eiköhän kertoisi sellaista mistä tiedän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En anonyymiltä, vaan nainen ketä tuossa, eiköhän kertoisi sellaista mistä tiedän
Sana ketä tarkoittaa ihmisjoukkoa. Esim ketä teistä asia vaivaa? Kuuluu kirjoittaa: nainen joka tuossa tai nainen kuka tuossa= yksilö
Kysyisin täällä ' kohtaan et voi vastata minämuodossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei anonyymia, vaan nainen kuka tuossa ajateltu olevan, eiköhän kertoisi sellaista mistä tiedän. Kielipoliisi 😋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei anonyymia, vaan nainen kuka tuossa ajateltu olevan, eiköhän kertoisi sellaista mistä tiedän. Kielipoliisi 😋
Ajattelet minun kysyvän sek..keltä tahansa random anonyymiltä palstan mieheltä, mikäli avaan jonkin tunnistettavan asian.
Tähän et voi vastata: ei anonyymi vaan juuri tuo nainen.
10:56 viestiin
Tiedä kielipoliisista mutta saivartelija ainakin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelet minun kysyvän sek..keltä tahansa random anonyymiltä palstan mieheltä, mikäli avaan jonkin tunnistettavan asian.
Tähän et voi vastata: ei anonyymi vaan juuri tuo nainen.
10:56 viestiin
Tiedä kielipoliisista mutta saivartelija ainakinEn noin ajattelisi, ei tullut mieleenkään. Et tuo nainen mikä jutussani on, se pitää todistaa.Se vaatisi, että haluaa seksiä, se vaatisi yhteydenottoa irl, ja kaikki vaatisi, että olisit se.
- Anonyymi
Katohan katohan rpmies palannut palstalle vonkaamaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En noin ajattelisi, ei tullut mieleenkään. Et tuo nainen mikä jutussani on, se pitää todistaa.Se vaatisi, että haluaa seksiä, se vaatisi yhteydenottoa irl, ja kaikki vaatisi, että olisit se.
Juurihan sanoit että jos nainen haluaa s..laittaa jotain mistä tiedät.
Minäkin meinasin jo laittaa viestini perään että reipe kuuluisuusko kirjoittelee.
Tuo oli hyvä, ei tullut mieleenkään, smile
Joku riitta muttei aito - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurihan sanoit että jos nainen haluaa s..laittaa jotain mistä tiedät.
Minäkin meinasin jo laittaa viestini perään että reipe kuuluisuusko kirjoittelee.
Tuo oli hyvä, ei tullut mieleenkään, smile
Joku riitta muttei aitoYleensä ihmiset eivät tunnistele ilman tunnisteita, täällä eri meininki! Täällä yhdestä sanasta! Maineensa veroinen tiedekunta täällä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä ihmiset eivät tunnistele ilman tunnisteita, täällä eri meininki! Täällä yhdestä sanasta! Maineensa veroinen tiedekunta täällä!
Ja en "hän".
- Anonyymi
Tänään aurinko, ensiviikolla ei enää.
- Anonyymi
Koiralle tulee kuuma päivä. Ohjelmassa koiran hoitoa! Vanhalle rouvalle on liikaa tämmöiset helteet kun kulkee paksussa turkissa kesät talvet!
- Anonyymi
Jussi on hot😍😊
Äläkä poista tätä.- Anonyymi
Kyllä. Samaa mieltä.
Hän on ihana. - Anonyymi
kukas täällä Jussia kaipailee ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kukas täällä Jussia kaipailee ?
Ainakin eräs nainen josta Jussi piti hyvää huolta 😊..
- Anonyymi
Kaide.
Polttava suorastaan.- Anonyymi
Kaitsu, kalju? Tosi nami 😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä Kaitsu kovakin naistenmies?
- Anonyymi
En tiedä mutta suuri hällä suuri "mutteri"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä mutta suuri hällä suuri "mutteri"
Tuo on aina tietysti plussaa. Toisaalta kokoakin tärkeämpää on se, kuinka sitä työkaluaan osaa käyttää. ;)
- Anonyymi
Soutuseuran komeinta miestä. Titteli kuuluu eräälle Köriläälle. ;)
- Anonyymi
Kyll maar se olis se Maisa.
Mut ko se Yaris-Matti sen vei. - Anonyymi
Kiitti säihkysääri 🏃♀️
- Anonyymi
Kiitos. Jokohan riittää? Vai kuinka monta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Jokohan riittää? Vai kuinka monta?
Onko naisen nimeä tässä ollut?Ei..
- Anonyymi
?............
- Anonyymi
?.................
- Anonyymi
A enempää en paljasta kyl.
- Anonyymi
En ky paljasta sukunimeni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ky paljasta sukunimeni.
Ei sitä. Pitäisikö nimen sanoa jotain.
- Anonyymi
Pitäisi Juu. Sanooko kaksoisliekki mitään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se nimi ei sanonut mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaksoisliekki on toinen puolikkaasi. Se on osa sitä luomusta, joka luotiin samalla hetkellä kuin sinut. Toinen on miespuolinen ja toinen on naispuolinen.
Kun tapaat kaksoisliekkisi, tunnet yhteytenne saman tien kuin itsestään. Ja mikä parasta, tämä tunne ei koskaan katoa. Huolimatta ihmisistä tai kilometreistä välillänne, tunnet silti, että te olette yksi sielu kahdessa ruumiissa.'
Vaikka olisitte olleet erossa kuukausia tai jopa vuosia, on olemassa tämä tunne, että jokin puuttuu elämästänne. Toinen puoli liekkiparista voi kokea eloisia unia toisesta puolesta tai jopa tuntea toisen puolikkaan läsnäolon, vaikkette olisi koskaan edes tavanneet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaksoisliekki on toinen puolikkaasi. Se on osa sitä luomusta, joka luotiin samalla hetkellä kuin sinut. Toinen on miespuolinen ja toinen on naispuolinen.
Kun tapaat kaksoisliekkisi, tunnet yhteytenne saman tien kuin itsestään. Ja mikä parasta, tämä tunne ei koskaan katoa. Huolimatta ihmisistä tai kilometreistä välillänne, tunnet silti, että te olette yksi sielu kahdessa ruumiissa.'
Vaikka olisitte olleet erossa kuukausia tai jopa vuosia, on olemassa tämä tunne, että jokin puuttuu elämästänne. Toinen puoli liekkiparista voi kokea eloisia unia toisesta puolesta tai jopa tuntea toisen puolikkaan läsnäolon, vaikkette olisi koskaan edes tavanneet.Tuossa on, että kun tapaat kaksoisliekkisi, joten ei tuon niminen silloin
- Anonyymi
Eva mielessä, olis mukava tutustua :) , ehkä jokin kaunis päivä.
- Anonyymi
Minä niin tykkään Jarkosta. Hän on todella kuuma, oli sitten kesä tai talvi :)
- Anonyymi
Satuko kaipaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Satuko kaipaa?
Satukin voi kaivata tietty, mutta itse en ole hän :) tuo "minun" Jarkko on kyllä vaan niin upea ilmestys, ai että! Kuumia treffejä odotellessa...
- Anonyymi
Kerron ikävästä aina ikävän kohteelle itselleen. Ei tarvitse palstelle sitä kertoa.
- Anonyymi
Joku.
Kiitosta, timmi kroppainen🍨 - Anonyymi
Kaipaan häntä, joka joskus käveli eteeni mutta jonka kohdalle en pysähtynyt.
- Anonyymi
Minäkin. Ohitimme toisemme noin vuosi sitten ensimmäisen kerran. En saa häntä mielestäni, niitä kohtalon sanelemia kohtaamisia. W to M.
- Anonyymi
Kiitos 🍓.
S
Ä
?- Anonyymi
No toivottavasti... :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No toivottavasti... :)
Sä?
S
a
n
o
Nimesi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä?
S
a
n
o
NimesiValitettavasti luulen että et tiedä sitä. En minäkään tiedä sinun nimeäsi.
Toivottavasti silti vielä kohdataan. :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti luulen että et tiedä sitä. En minäkään tiedä sinun nimeäsi.
Toivottavasti silti vielä kohdataan. :)Ai. Mites sit aiemmin kohdattu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai. Mites sit aiemmin kohdattu?
En tiedä olemmeko kohdanneet,sillä tiedämme toistemme nimet. 🍓
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olette ja olemme. Toivottavasti myös uudestaan. (:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei toiveet toteutunu, minulla, sinusta ei tiedä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olette ja olemme. Toivottavasti myös uudestaan. (:
Milloin sitten kohtasimme?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei toiveet toteutunu, minulla, sinusta ei tiedä
Voiko sitä varmaksi tietää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko sitä varmaksi tietää?
Ei. Voi toteutuakin, toivon niin. Milloin kohtasimme?
- Anonyymi
Tarkoitin kysymyksellä myös heitä, jotka tunsivat nimiltä.
Tuntemattomat kohtasimme joskus tässä keskustelunkin tiimoilla... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntemattomat kohtasimme joskus tässä keskustelunkin tiimoilla...Milloin kohtasimme? Älä ole niin salaperäinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntemattomat kohtasimme joskus tässä keskustelunkin tiimoilla...Toivon, että toiveet toteutuu.
Olet kohdannut minut _____(milloin) paikassa joka on_____(mikä) - Anonyymi
En oikein muista tarkkaa ajankohtaa. Ehkä se oli loppukesää? Keskustelukin on loppukesästä alkanut ja loppukesään ehtinyt, joten sopii tähän...
Loppukesää, melkein jo syksyä se taisi olla. - Anonyymi
Paikkahan on keskeinen, jopa nimenomaisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paikkahan on keskeinen, jopa nimenomaisesti.
Mikä on paikan tarkoitus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on paikan tarkoitus?
Liikkuminen ja oleskelu. :)
Mikä sinun kohtaamispaikkaasi luonnehtii? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liikkuminen ja oleskelu. :)
Mikä sinun kohtaamispaikkaasi luonnehtii?Oleskelu, liikkuminen, sopivat myös hyvin, moneen paikkaan. Minunkin.
- Anonyymi
Mikä muu?
Yhdellä puolen kaupankäyntiä ja viihdettä, toisella - ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä muu?
Yhdellä puolen kaupankäyntiä ja viihdettä, toisella - ?En tiedä miten ymmärtää näitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä miten ymmärtää näitä
Rakennuksina?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakennuksina?
Aikamääreitä, rakennuksia, täytyy kelata hitaasti
- Anonyymi
Anna sinä jokin määre?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna sinä jokin määre?
En ymmärtänyt tekstisi aikamäärettä,mikä määre, mihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna sinä jokin määre?
Jakkupuku päällä, vai onko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärtänyt tekstisi aikamäärettä,mikä määre, mihin?
Kenties ne eivät sitten osuneet. Anna jokin oman kaivattusi kohtaamista luonnehtiva määre, ehkä se osuu, ja joku kertoo lisää vastaavia... Löydätte toisenne rajuilman keskellä, ja jopa trollitkin ylistävät rakkauden ihmeellisyyttä. Kuin elokuvissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenties ne eivät sitten osuneet. Anna jokin oman kaivattusi kohtaamista luonnehtiva määre, ehkä se osuu, ja joku kertoo lisää vastaavia... Löydätte toisenne rajuilman keskellä, ja jopa trollitkin ylistävät rakkauden ihmeellisyyttä. Kuin elokuvissa.
En ala tuollaiseen. Eiköhän tuo sellaista kerro jos on jotain minua kohtaan.
- Anonyymi
Ei ole pakko. Vastailin jo itse tarpeeksi uteluihin, jotain selvisikin, jotain ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole pakko. Vastailin jo itse tarpeeksi uteluihin, jotain selvisikin, jotain ei.
Sinulla rakennus jonkinlainen kauppa, minulla ei kauppa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuosta saa käsityksen, että viime syksynä nähnyt? ja kaupassa. Ei noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuosta saa käsityksen, että viime syksynä nähnyt? ja kaupassa. Ei noin.
Miksi ei?
Käsitit kuitenkin väärin. Jopa tahallasi. Jatka vain samaa latua,hyvin menee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla rakennus jonkinlainen kauppa, minulla ei kauppa
Vaan mikä? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkä sitten pitäisi käsittää? En käsitä nyt tuota ajanjaksoa millon, enkä rakennusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei?
Käsitit kuitenkin väärin. Jopa tahallasi. Jatka vain samaa latua,hyvin menee.Enkö käsitä keskeistä paikkaa.
Kaikenlisäksi hyvin menee, positiivista, luotat, että ymmärrykseni voittaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei?
Käsitit kuitenkin väärin. Jopa tahallasi. Jatka vain samaa latua,hyvin menee.Auta, ladulla on näin kesäisin hiekkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auta, ladulla on näin kesäisin hiekkaa.
No mutta eikö siellä voisi pitää vaikka mopomiitin sitten? Pyöritte yhdessä samanhenkisten kanssa paskarinkiä ikävän karkottamiseksi? Vapaata pärräystä ihan omassa viiteryhmässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekisitpä ohjeen, kartan. Eihän oleskelu ja liikkuminen ole rakennus, ennemminkin reitti, ranta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei?
Käsitit kuitenkin väärin. Jopa tahallasi. Jatka vain samaa latua,hyvin menee.Sano tuohon näkemiss tapahtumaan lisäystä. Olenko mahdollisesti nähnyt naiskauneutta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuosta nimilistalta jonka joku on laittanut, tuli mieleeni että tuossa sinun nimeäsi ei ole. Voiko olla mahdollista että tuo sanomasi on karttaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei?
Käsitit kuitenkin väärin. Jopa tahallasi. Jatka vain samaa latua,hyvin menee.Oletko saanut mitään näistä mitä vastailin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ulkotila, ulkona,missä itse olen
- Anonyymi
Voi olla, että osut tässä täsmälleen oikeaan. Tai varmaan niin onkin. Edestakaisin tai siellä täällä liikkuessa voi kohdata monenlaisia rakennelmia ja tulla kuitenkin oleskellessaan jotenkin ohittaneeksi olennaisimman. Erehtyäkin siitä ehkä. Rakennuksetkin vain sivuavat sitä eri tavoin, ja paikat kehystävät...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekisitpä ohjeen, kartan. Eihän oleskelu ja liikkuminen ole rakennus, ennemminkin reitti, ranta.
Ylläolevan 15:28 piti olla vastaus tähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla, että osut tässä täsmälleen oikeaan. Tai varmaan niin onkin. Edestakaisin tai siellä täällä liikkuessa voi kohdata monenlaisia rakennelmia ja tulla kuitenkin oleskellessaan jotenkin ohittaneeksi olennaisimman. Erehtyäkin siitä ehkä. Rakennuksetkin vain sivuavat sitä eri tavoin, ja paikat kehystävät...
Jos adjektiivilla kuvaisit mitä tein silloin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylläolevan 15:28 piti olla vastaus tähän.
Oletko kartan jo tehnyt?
Kartta mistä aarteen etsiä aarteen voisi löytää - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos adjektiivilla kuvaisit mitä tein silloin.
Sitä, ja olemista ylipäätään. Sinua, tiemmä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä, ja olemista ylipäätään. Sinua, tiemmä...
Partikkeli näemmä ja sitä vähäpätöisempi tiemmä.
- Anonyymi
Toisinaan tietoisuus on erilaisia näennäisyyksiä olennaisempaa.
Käytetyt sanaluokat ym. sinänsä ovatkin suhteellisen vähäpätöinen seikka. Tai ne voisivat olla aina muitakin. Tärkeintä on tarkoitus.
Tehkää itse karttoja, ja ehkä löydätte ja löydytte, aarteet... - Anonyymi
...Ulkotiloista on tietystikin kysymys. Onhan kysymys sentään kesästä. Vaikka nyt olisi jo melkein syksyäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Ulkotiloista on tietystikin kysymys. Onhan kysymys sentään kesästä. Vaikka nyt olisi jo melkein syksyäkin.
Olet haasteellinen ja vaikeasti tulkittava nainen! Mutta ei täällä ole hyvä ;katso kuumat bikinipeppukuvat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisinaan tietoisuus on erilaisia näennäisyyksiä olennaisempaa.
Käytetyt sanaluokat ym. sinänsä ovatkin suhteellisen vähäpätöinen seikka. Tai ne voisivat olla aina muitakin. Tärkeintä on tarkoitus.
Tehkää itse karttoja, ja ehkä löydätte ja löydytte, aarteet...Mihin käyttötarkoitukseen kirjoittaja on halunnut sanaa käyttää, määrittää paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin käyttötarkoitukseen kirjoittaja on halunnut sanaa käyttää, määrittää paljon.
Niin, se on mm. tietoista ja tarkoitusta. Adjektiivi kuvasi siis kaivattua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, se on mm. tietoista ja tarkoitusta. Adjektiivi kuvasi siis kaivattua.
Naiselta, mitä nainen teki adjektiivia sinusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiselta, mitä nainen teki adjektiivia sinusta.
Heh - no taisi vähän pilkehtiä minulle. Ja oli muuten vaan, kaunis & ihana...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh - no taisi vähän pilkehtiä minulle. Ja oli muuten vaan, kaunis & ihana...
Kysyin tätä mm 31.7.14.38 vastanneelta naiselta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä teit siellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä teit siellä?
Katselin maisemia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katselin maisemia.
Mitä minä tein siellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katselin maisemia.
Teitkö muuta? Maisemaakim voi ihailla monessa paikassa ja monella tavalla, mikä onkaan maisemana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katselin maisemia.
Suhteellisuusteorialla on yhtälö. Osaatko sanoa itsestäsi yhtälön minkä minä pystyn ratkaisemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä minä tein siellä?
Sinäkin katselit maisemia. Ja nautiskelit seurueinesi. Sitten kiinnitit huomioni jotenkin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teitkö muuta? Maisemaakim voi ihailla monessa paikassa ja monella tavalla, mikä onkaan maisemana.
Liikuin ja oleskelin myös samalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkin katselit maisemia. Ja nautiskelit seurueinesi. Sitten kiinnitit huomioni jotenkin...
Miten kiinnitin huomiosi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten kiinnitin huomiosi?
Oliko sinulla jotain kädessäsi...?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Ja oliko se lasi...?
Skoolaamalla. Ja katseella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Ja oliko se lasi...?
Skoolaamalla. Ja katseella.Liikuit. Teitkö liikkuessasi mitään?
En skoolannut, en. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teitkö mitään? Oliko kädessäsi mitään tai teitkö käsilläsi mitään ja sen jälkeen teitkö mitään?
En missään ravintolassa ollut, en skoolannut, ei semmoisia tyhmiä juttuja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sinä kiinnitit minun huomioni? Teit mitä silloin ja tai mistä huomioni johtui?
- Anonyymi
Se tapahtui keskikaupungilla - vai tapahtuiko se jo vesillä? En ole varma. Ainakin kadulla.
- Anonyymi
9 naista
1. annika
2. miia
3. riina
4. johanna
5. laura
6. janita
7. katja
8. marianne
9. jutta- Anonyymi
Onko tuo aika- vai tärkeysjärjestys? Miksi kaikki on kirjoitettu pienellä?
- Anonyymi
Tietenkin se.
Kuka on hotin kirjoittaja?- Anonyymi
Jos tällä tarkoitetaan tuota J-miehestä tehtyä kommenttia ylempänä niin vinkiksi voin sanoa että tavattiin hänen kotona ei rannalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tällä tarkoitetaan tuota J-miehestä tehtyä kommenttia ylempänä niin vinkiksi voin sanoa että tavattiin hänen kotona ei rannalla.
Milloin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin?
Siitä on pieni ikuisuus , 26v. sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä on pieni ikuisuus , 26v. sitten.
Ennemminkin iso ikuisuus
- Anonyymi
Voihan se niinkin sanoa.. , harmittaa kyllä mutta minkäs teen..
Ei oikein nähdä missään enää. Ei se mahdotonta ole mut ei olla vaan nähty.
Ja ei , en ole T-nainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan se niinkin sanoa.. , harmittaa kyllä mutta minkäs teen..
Ei oikein nähdä missään enää. Ei se mahdotonta ole mut ei olla vaan nähty.
Ja ei , en ole T-nainen.26 vuotta sitten tapasitte? Häh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
26 vuotta sitten tapasitte? Häh
Jep , mut ei tässä silti mitään muumioita vielä olla..😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep , mut ei tässä silti mitään muumioita vielä olla..😁
26 vuotta aikaa, luuletko että joku tuollaisen muistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
26 vuotta aikaa, luuletko että joku tuollaisen muistaa.
Kyllä meistä jotkut ovat syntyneet jo viime vuosituhannen puolella. Ennen adhd-sukupolvia syntyneillä myös pitkäaikainen muisti on yleisempi ominaisuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä meistä jotkut ovat syntyneet jo viime vuosituhannen puolella. Ennen adhd-sukupolvia syntyneillä myös pitkäaikainen muisti on yleisempi ominaisuus.
Et ymmärtänyt asian ydintä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ymmärtänyt asian ydintä
Kyllä muistaa.
Oikeastaan nähtiin viimeksi jokunen vuosi sitten entisellä työpaikallani.
Siinä vain kävi niin ikävästi etten tunnistanut häntä enää erään asian vuoksi..
Harmittaa todella paljon.
Nyt vasta tajusin , paljon , paljon myöhemmin kuka hän on.
Ja voi myös olla suuttunut siitä minulle ettei ehkä halua tuntea enää.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Henkinen kasvu myös taitanut jäädä sinne viime vuosituhannen puolelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä muistaa.
Oikeastaan nähtiin viimeksi jokunen vuosi sitten entisellä työpaikallani.
Siinä vain kävi niin ikävästi etten tunnistanut häntä enää erään asian vuoksi..
Harmittaa todella paljon.
Nyt vasta tajusin , paljon , paljon myöhemmin kuka hän on.
Ja voi myös olla suuttunut siitä minulle ettei ehkä halua tuntea enää..Millainen kotini oli silloin 26 vuotta sitten?Tai mitä tahansa tuosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Henkinen kasvu myös taitanut jäädä sinne viime vuosituhannen puolelle.
Hyvä jos kuitti osui? Vai oikein "henkinen kasvu"? Näissä keskusteluissa? Yhyh...
No mutta jatkakaa aiheesta, seuraavan henkisiä kasvujaan käsittelevän trollin saapumiseen asti. - Anonyymi
...Merkittävät kohtaamiset elämässä yleensä muistetaan. Tai ehkä eivät kaikki muista.
Eihän 26 vuotta ole jossain suhteissa aika eikä mikään. Toisaalta jotkut eivät vaikuta nykyään muistavan juuri eilistään tai äskeistä hetkeään pidemmälle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen kotini oli silloin 26 vuotta sitten?Tai mitä tahansa tuosta.
Punainen omakotitalo. Muistan vielä tienkin nimen mutta en laita sitä tähän.
Hän asui silloin vanhempiensa ja sisarustensa kanssa.
Hän minua n.5v. vanhempi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Punainen omakotitalo. Muistan vielä tienkin nimen mutta en laita sitä tähän.
Hän asui silloin vanhempiensa ja sisarustensa kanssa.
Hän minua n.5v. vanhempi.Ei.
- Anonyymi
Tätähän tämä on.
Harvoin oikeat ihmiset täällä kohtaa..
Oikea ihminen muistaisi varmasti nuo kertomani asiat. Ja tunnistaisi myös. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätähän tämä on.
Harvoin oikeat ihmiset täällä kohtaa..
Oikea ihminen muistaisi varmasti nuo kertomani asiat. Ja tunnistaisi myös.5vai 6 kommentointiani tähän sanoo myös väitteesi oikeaksi, en hukkaa elämääni enää näitä kommenttejani enempää täällä.
- Anonyymi
Tietenkin se. Kaunis p... y, vielä kauniimmat ja...
- Anonyymi
Kerro hotti se kuka olet.
- Anonyymi
T-nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T-nainen.
T-nainen ei ole sellaista mitä tiedän
- Anonyymi
Minäkö se olen?!
Kysyy:
Tulikuuma T-nainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkö se olen?!
Kysyy:
Tulikuuma T-nainenEi mikään T-nainen kiinnosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mikään T-nainen kiinnosta
Mikä se sellaine T-nainen on, onko se joku transu?
Kaunein & kuumin = H a n n a <3
- Anonyymi
Komein ja kuumin = Tuomo <3
- Anonyymi
jos sais nais ystävän hän olisi kuumin ja kaunein
- Anonyymi
Ole tarkka ota Pirkka!
- Anonyymi
Pirkka on kyllä puoleensavetävä mies.
- Anonyymi
Kaipaan itseäni. Olen niin ihana ❤️
- Anonyymi
M-kirjaimella alkava nainen tietysti.
- Anonyymi
H-MIESTÄ Espoosta aina välillä :) .T.M tästä muutaman kilometrin päästä ;)
- Anonyymi
Kiitos neiti M
- Anonyymi
M.K, mies on hän. Kirjoitan vielä kertaalleen näkyviin ja päästän sitten irti. Lämmin muisto sinusta minun sydämeeni jää.
- Anonyymi
Juha on hottis ♥ 🔥 💋
- Anonyymi
kuka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuka
L.
- Anonyymi
JK ❤️:lla H
- Anonyymi
kaipaan yhtä miestä ,voitais toteuttaa kahdenkeskinen hetki :) nimim. toiveissa
- Anonyymi
Toiveissa joku bikinipeppu.
- Anonyymi
P-miestä :D
- Anonyymi
Pekkaa 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pekkaa 😅
ei :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pekkaa 😅
Perttua? Eli Petee. :p
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perttua? Eli Petee. :p
ei....
- Anonyymi
Piia N aivan ihana biksuissa....
- Anonyymi
Jari-Pekka....
- Anonyymi
Mun kollega tumma nainen. T
- Anonyymi
Onko viesti T naiselle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko viesti T naiselle?
Älä viitsi kysellä joka puolella, onko viesti sinulle. Pilaat T-naisten maineen! Ja siihen todellakin tulee väliviiva.
- Anonyymi
Esa.
- Anonyymi
Lounaalla käyvä ihana farkkupeppu ja musta paituli tänään... uuh
- Anonyymi
Et taida ikävöidä minua J-mies..😢
- Anonyymi
Jos on ihastuminen, eikä ikäväpuoli
- Anonyymi
Olen kaivannut hyvin kauan tuntemaani ihmistä, mutta valitettavasti hän ei ole kaivannut minua. Muutaman kerran ollaan oltu samoissa paikoissa ja hän ei ole halunnut edes keskustella.
- Anonyymi
Topia❤️
- Anonyymi
Kesän kuumin oli naisen joka teki itsensä kuumaksi mm omistamalla takapuolen mitä kelpasi katsoa.
- Anonyymi
Yhtä farkkupeppu naista ikävä J->S.
- Anonyymi
Milloin olet viimeksi nähnyt kyseisen farkkupepun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin olet viimeksi nähnyt kyseisen farkkupepun?
yli kaksi kuukautta sitten.
- Anonyymi
Yksi leggingspeppunainen kesän polttavan kuuma.
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 204 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363847- 122596
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372025Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311556- 1251521
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331- 851302
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo5001300- 141266