Moikka.
Olen 40 kymppinen jo elämää jotenkin nähnyt ja kokenut komea sinkkumies Vantaalta.
Hieronta on aina kiinnostanut, niin antavana kuin saaja osapuolenakin.
Thai hieronnassa olen käynyt, mutta ikinä en ole hyväksynyt heidän " mitä muuta" juttujaan.
Hieronta muotoja on monia, mutta käytyäni todella monilla eri hierojilla, ei tuolla nimikkeellä Hieroja ole kuin yksi ja sama käsite.
Paikat tulee käsiteltyä.'.....
Joskus paikat tulee vielä kipeämmiksi kuin ne olivat, ja toisinaan........... ei miltään.
monet miehet, okei ehkä naisetkin mieltää hierontaan liittyvän jotain salaperäistä, mystistä itämaista "kepin" tai mikä se nyt naisilla sitten nimikeenä tähän olisi? öljyämistä.
Ohitetaan liu uttamalla kättä ovelasti laheltä sukupuolielimiä.
kyllä hierojat tietää.
Mutta minä haluaisin tietää mistä kunnon hieronnan hyvillä lopuilla saisi?
Thaihieronta paikoista sitä ei saa, ja se on fakta.
Viestiä mikasalonen88@gmail.com
Hieronta hyvillä lopuilla
mikaslonn
1
448
Vastaukset
- eivoimuutasanoo
todellakin joku liiraa päässä jos nimillä liikkuu täällä, ehkä mailikin saa spämmiä mutta minä en ole lähettäjä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853141
- 883003
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 211681
- 241677
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299