https://youtu.be/AMNVOIRIghM On hiano paikka ja mikä paratiisi ja vehreys keskellä tunturia erämaassa.
UKK puisto Paratiisikuru
4
173
Vastaukset
- kaikkeenkyrpaantynyt
Ihan hyvä pätkä ja paikkahan on todella nätti... Ahdistaa itseäni vaan nuo reitit ja turistipaikat. Itse olen vetäytynyt viime vuosina paikkoihin, joissa ei juuri muita vastaan tule, ts. Muotka, Paistunturit, Kaldoaivi, Tuntsa, jne. Tulee nykyään suorastaan oksetus, jos erehtyy jonkun kilometrin reittiä kulkemaan ja vastaan porhaltaa hyvän kokoinen joukkio tekopirteitä sauvakkoretkeilijöitä.
- vidudsanovadanen
Samaa mieltä olen. Sunnuntai retkeilijät elikkä "makkaranpaistajat" ärsyttää. Urho Kekkosen Kansallispuisto on siitä mukava, että on mahdollisuus paeta erämaahan.
- kaikkeeenkyrpaantunyt
Olemmekohan nk. hankalia immeisiä? Kun emme muita tulille kaipaa? Ukk on tosiaan siinä hyvä, että tilaa on myös reittien ulkopuolella. Ja kylläpä sitä Lapissa muutenkin. Olin tuossa edellä ehkä turhan kriittinen. Kyllä sinne mahdutan vaikka jonkinverran aiemmassa viestissä murisin.
- oollennmäävaeltajaa
kaikkeeenkyrpaantunyt kirjoitti:
Olemmekohan nk. hankalia immeisiä? Kun emme muita tulille kaipaa? Ukk on tosiaan siinä hyvä, että tilaa on myös reittien ulkopuolella. Ja kylläpä sitä Lapissa muutenkin. Olin tuossa edellä ehkä turhan kriittinen. Kyllä sinne mahdutan vaikka jonkinverran aiemmassa viestissä murisin.
Mahtuu mahtuu Lappiin väkeä, kunhan ne Sunnnuntai turistit jää sinne Saariselän turistialueelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853141
- 883003
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 211681
- 241677
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299