Hamsterilla oudon näköinen takapuoli/kivekset

Vil_ma_30

Moi! Sain viikko sitten 2kk vanhan syyrialaisen uros hamsterin. On ollut pirteän oloinen kokoajan. Mutta nyt tuossa eilen huomasin, että sen takapuolessa on jonkun näköinen patti ( tiedän että uroksilla on takapuoli isompi). Koska hamsterini on ollut mulla vasta viikon, niin se ei ole vielä mikään sylivauva ja en voi ottaa sitä silleen käteen, että kattoisin sitä sen takapuolta. Eilen se oli pirteä ja söi kunnolla, juoksi juoksupyörässään ja joi. Tänään kun se heräsi, katsoin että okeii nyt sen koko kivekset/takapuoli näyttää isommalta kun ennen ja se raapi/hankas sitä vähänaikaa. Sain otettua silloin pari kuvaa. Nyt ihan paniikissa rupesin miettimään että voiko npin nuorella hamsterilla olla syöpä?kivessyöpä? Vai mikähän sillä on? . Mikä vialla? Voiko se olla allergiaa? Onko purut vääränlaisia?Tällähetkellä juoksee juoksupyörässä ja äsken juoksutin vähänaikaa ja näytti olevan ihan ok. Ei oo tippunu kertaakaan, tureruokaa ja perusruokaa on saanut jokapaivä ja kaikki perusasiat pitäs olla kunnossa.

2

2006

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viera

Veikkaan että ne ovat vain uros hamsterin kivekset. Ei huolta. Itselläni on myös urospuolinen hamsteri.

• Anonyymi

Itellä on myös syyrialainen uros hamsteri, täyttää parin kuukauden päästä 2vuotta ja sillä on samanlainen patti pepussa, pari päivää sitten huomasin ja oon nyt myös vähän huolissaan tästä😆

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2650
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe