Olis hienoo päästä imemään toista miestä samalla kun joku katselee vierestä. Tämä katselija voi olla mies tai nainen. Katselija ei toki pakollinen. Viestit tänne sähköpostiin.
Imettäjää ja katselijaa Pirkanmaalta
20
837
Vastaukset
missä päin pirkanmaata?
Tampereelta olen
- entiedäenäämitähaluut
kuopiossa samaa haluis m35.. imee isoa kun joku katsoo ja vaikka runkkaa
- homppeli54
mee tampereelle unisex cinemaan. siellä sitä imuseuraa on.
- Nai-nen
Haluaisin niin kovasti nähdä.
Jos joku vaimo haluaa katsella, kun vieras mies imee omaa ukkoa, niin viestiä vain. Eikä vaimokaan osattomaksi jää, jos niin halutaan. Pillu maistuu vähintään yhtä hyvälle.
Vois ajatella että kesken imemisen aina välistä dippais munaa sinne vaimon pilluun. Toisi makuun vaihtelua.
virtasenposti kirjoitti:
Vois ajatella että kesken imemisen aina välistä dippais munaa sinne vaimon pilluun. Toisi makuun vaihtelua.
Juuri näin, juuri näin.
- iwantrynow
samanlaista haluisin ja vois mies vaikka koittaa panna jos ei satu. kiihottais laueta naisen katsellessa homoseksiin.. veikkaan että ekakerralla ei menis pitkään mutta sit vuoron vaihto
- Pillukosteena
Soronot. Eipäs noin jutella täällä käy muitakin.
- ihmettelija
onkohan löylykauhamies mennyt hoitoon, kun ei oo kommentoinut vähään aikaan viesteihin mitään kukkakaalikyrvästä tai löylykauhan anukseen työntämisestä.
- Pillukosteena
Pellonpoika tais jottain sellasii heitellä, käskin hänen suksia suolle.
- pellonpoika
laita löylykauhaas syvälle
- Pillukosteena
Työnnä itte en mä kehtaa. Vaikka asunnossa oma sauna onkin. SUKSI SUOLLE.
43m tampereelta haluais mukaan. pilvi_taivas@suomi24.fi
- Pillukosteena
Pilluni on jälleen kostee kun luen noita juttuja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577300Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7383551Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3561887Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 851435
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154