Kysta ? Erikoiset oireet..

Onkokohtalotovereita

Minulla ollut nyt kevään/kesän aikana kolmatta kertaa alavatsasärkyä, välillä kuin pientä menkkakipua, välillä pientä paineen tunnetta. Olen koko ajan työkykyinen, enkä ole syönyt kipulääkkeitä eli kivut ei ole isot, mutta ärsyttävät. Lähinnä pelko on se suurin ongelma. Kivut ovat aina on-off vajaa pari viikkoa ja sitten taas ei mitään kipuja..
voiko kysta oireilla näin? Syön minipillereitä, seitsemättä vuotta, kuukautiset pois jäi heti alkutaipaleella kun aloitin cerazetet, mutta rintojen arkuudesta päättelen, että nämä kipuoireet alkavat ” kuukautisten ”jälkeen ja ovat kaksi viikkoa. Muita oireita ei ole, ei vuotoja ym.
millaisia oireita teillä joilla ollut kysta on ollut? Onko kipu välissä poissa, esim viikkoja? Tai onko jollain ollut vastaavia oireita?

0

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
        Ikävä
        95
        1660
      2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
        Hyrynsalmi
        15
        1531
      3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
        Ikävä
        136
        1422
      4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
        Ikävä
        98
        1420
      5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
        Ikävä
        76
        1326
      6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
        Ikävä
        118
        1195
      7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
        Maailman menoa
        265
        1075
      8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
        Ikävä
        69
        1001
      9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
        Tunteet
        18
        965
      10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
        Ikävä
        37
        947
      Aihe