Minulla ollut nyt kevään/kesän aikana kolmatta kertaa alavatsasärkyä, välillä kuin pientä menkkakipua, välillä pientä paineen tunnetta. Olen koko ajan työkykyinen, enkä ole syönyt kipulääkkeitä eli kivut ei ole isot, mutta ärsyttävät. Lähinnä pelko on se suurin ongelma. Kivut ovat aina on-off vajaa pari viikkoa ja sitten taas ei mitään kipuja..
voiko kysta oireilla näin? Syön minipillereitä, seitsemättä vuotta, kuukautiset pois jäi heti alkutaipaleella kun aloitin cerazetet, mutta rintojen arkuudesta päättelen, että nämä kipuoireet alkavat ” kuukautisten ”jälkeen ja ovat kaksi viikkoa. Muita oireita ei ole, ei vuotoja ym.
millaisia oireita teillä joilla ollut kysta on ollut? Onko kipu välissä poissa, esim viikkoja? Tai onko jollain ollut vastaavia oireita?
Kysta ? Erikoiset oireet..
Onkokohtalotovereita
0
85
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 951660
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151531- 1361422
- 981420
- 761326
- 1181195
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2651075- 691001
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18965- 37947