Oman mökin vuokraus

Marjukka_

Ostin mökin ja haluaisin testata sen vuokrausta. En ehkä jaksa itse nähdä vaivaa sen vuokraamiseen, niin laittaisin sen mieluusti vuokralle välittäjän kautta. Onko teillä kokemuksia oman mökin vuokraamisesta? Mitä kautta kannattaisi välittää?

8

626

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laura81

Moi marjukka,

Se vähän riippuu, kuinka paljon haluat tehdä itse. Mä vuokraan tällä hetkellä lomaamon kautta, kun niillä on aika kattavat palvelut. Mökki on mennyt kanssa hyvin vuokralle verrattuna edelliseen, kun vuokrasin toisen välittäjän kautta. Hienot kuvat ja myyntistailaus vaikuttaa paljon asiaan. Tässä linkki, jos kiinnostaa https://lomaamo.fi/

• Mökki-läinen

Mä oon ihmetelly kun mun mökki ei oo menny vuokralle, vaikka on ollut kaunis kesä ja kaikkea. Voiskohan syy olla noi huonot valokuvat... En ookkaan tullu aiemmin ajatelleeksi...

• Laura81

Kilpailu on nykyään mökin vuokrauksessa aika kova ja tylsän näköiset mökit jää helposti sesongin ulkopuolella vuokraamatta. Lomaamon myyntistailaus on ainakin meidän mökin kohdalla parantanu vuokra astetta.

• Vuokranantaja

Itse oon vuokrannut mökkiäni omatoimisesti ilman välittäjiä. Oon saanu mökkini menemään kohtalaisesti vuokralle mut puhelinta ja sähköpostia saa päivystää jatkuvasti ja työmäärä on aikamoinen. Etenkin ku vuokralaiset kyselee usein kaikkea turhaa. Kerrankin jouduin vastamaan pitkään litaniaan kysymyksiä aina kynttilöistä häkävarottimiin saakka ja sitten ne ilmoitti et ottavat naapurin mökin. Jes...

• Vuokrahuvilat.net

Minkä sivuston kautta pidät mökkiäsi vuokralla? Itse pidin aiemmin huvila.netissä, mutta tein sittemmin itse vuokrahuvilat.net -sivuston, johon koodasin melko tehokkaan varausjärjestelmän. Ei tule enää puheluita siitä, kuinka paljon jokin tietty ajanjakso maksaisi, kun sivusto osaa laskea hinnan vuokranantajan sääntöjen mukaan automaattisesti.

Sivuston palvelut ovat ensimmäiselle sadalle lisätylle kohteelle aina ilmaisia, niin kauan kuin palvelu on olemassa. Käykää siis ihmeessä ainakin vilkaisemassa. Sivusto on nopea, helppokäyttöinen ja täysin vapaa mainoksista.

• kalastuspaikkanahyvä

Sama täällä ja kun pariskunnilla on joskus eri tavoitteet erään kerran mies halusi välttämättä vaatimaton saarimökki kaunis paikka. soitti muutman päivän päästä emäännän perse ei kestä puuseetä kun ei ollut vesivessaa

• Marjukka_

Huh, millaista toimintaa. Toi työmäärä mua tosiaan vähän mietityttää. Mutta kiitti Laura Lomaamo vinkistä ja linkistä (toihan rimmaa ;). Taidanpa kokeilla heitä.

• Laura81

Hei kiva olla avuksi :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      90
      3255
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3033
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1872
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1832
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      30
      1757
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1701
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1369
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1319
    Aihe