Se, että rakastan sitä henkilöä niin kuin häntä rakastan, on lähimpänä hulluutta, mitä tiedän. Ilman sitä rakkautta minulla ei olisi mitään tässä maailmassa. Laulu "Olet kaikki" on kirjaimellisesti totta minun elämässäni. Olen pahoillani sen vuoksi, että en voi rakastaa muita kuin omaa puolisoani, mutta se rakkaus on niin ylitsepursuavaa ja kaiken kattavaa, että en mitään muuta elämässäni tarvitse.
Olemme saaneet kokea yhdessä elämän nousu- ja laskukaudet, onnet sekä surut ja murheet. Nyt kun olemme elämän ehtoopuolella ja minun on pian sanottava ikuiset hyvästit rakkaalleni, niin en voi mitään muuta kuin olla kiitollinen siitä, että minä olen saanut kokea sellaisen rakkauden, joka ei koskaan kuole. Hän ja minä kuolemme pian, mutta meidän rakkautemme ei kuole koskaan.
Rakkaus vähintään 10 merkkiä
aika-on-pian-täysi
1
111
Vastaukset
- Jäiepäselväksi
Kertoisitko vielä mitä juttusi otsikko tarkoittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753082
- 732954
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191782- 271691
- 241667
- 211651
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321306Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299