Moi, oon epävarma marsuni terveydestä. Toinen marsuista on 400g painavampi kuin toinen molemmat ovat uroksia toinen on 800g ja toinen 1200g. Molemmilla on hyvä ruokahalu ja syövät hyvin. Marsut käyvät ulkona ja on vapaana sisälläkin. Marsut ovat todella säikkyjä. Toisen marsun kynnet ovat taittuneet, olen leikannu kynnet tosi lyhyeeks silleen ettei verisuonen ole osunut. Pystyykö ne taittuneet kynnet vielä suoristua. Ja toisen marsun kynnet ovat pitkät mutta ne ei ole taittuneet, mutta tämä marsu puree sylissä ollessaan ja en saa leikattua kun sormeni menee ihan vereen kun nasuni puree. Se on ihan vauvasta asti purrut ja ollu vähän tuhma mutta todella ihana luonne hänellä. Onko teillä ideoita miten saan leikattuu hänen kynnet ilman että hän puree. En ole arka leikkaamaan naishenkilö kynsiä, en haluisi viedä pikkusia kuitenkaan eläin lääkärille. Ja vielä kysyttävää kun marsuni jatkuvasti saa juoksu kohtauksia ja pomppii tasajalkaa ja inahtaa tai kiljahtaa.. kiitos etukäteen vastauksistanne<3
Marsuni hyvinvointi
Kuikut
0
79
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692673
- 632614
- 681772
- 241607
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106