Kiva kun alkaa koulut

Minniankka

Jää enempi rahaa itselle ja aikaa kun miehen lapset eivät juokse täällä alituiseen ja vaadi koko ajan jotain ja tarvi aina siivota. Olen tästä kesästä taas ihan puhki niin on rankkoja lapsia. Omien kanssa pääsee aina helpolla, kun osaavat käytöksen ja eivät passauta aina itseään.
Mikä siinä onkin että miesten lapset ovat aina niitä hankalimpia, varmaan se kun ei ole opetettu ja halutaan savustaa isän uusi nainen pihalle. Kerjätään sääliä ja sääliä.
Meillä ei onnistu, sanoin miehelle että siihen emme lähde mukaan, kirjoitimme säännöt miten meillä ollaan. Tiukasti ja määrä tietoisesti. Mutta viis veisaavat. Nyt saa huilia kun tulee syksy ja kersat ovat koulussa, saadaan hengähtää. Äitipuolena on tosi rankkaa, mutta oppii olemaan tiukka ja vaativa, ja jos ei kelpaa niin ei ole pakko tulla ja olla täällä. Muuten olen ihan kiva ihminen, mutta miehen lapset rassaa ja väsyttää olemassaolollaan. Aina puhumassa minusta pahaa vaikka minä kaikkeni yritän. Aikansa kutakin.

2

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elluhalloyb

Mitäs rupesit äitipuolekx...
      Tässä hyvä esimerkki siitä...
      ÄLÄ ANNA LAPSIASI ISÄLLE KELLÄ UUSI VAIMO..👍☀💦😂😳
      Nevö....!!!!!!!!!!

• fjfgjkjkfjgkf

Lapset ei voi äitipuoltaan valita, siksi lapsilta odotetaan sopeutumista, kunnioitusta ja kiltteyttä uudelle äitipuolelle, joka tulee heitä kasvattamaan. Monet lapset ova häiriköitä ja se on rankkaa aikaa äitipuolelle joka yrittää kaikkensa lasten eteen, eikä kiitosta saa.
      Siksi lasten isän pitäisi komentaa ja vaatia lapsilta paremapaa. Myös äitien pitäisi sanoa lapsille että lasten on hyvä kunnioittaa ja antaa aikaa uudelle äidille, eikä heti syrjäyttää. Tiukasti vaan äitipuoli korokkeelle ja komentamaan ja vaatimaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2663
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2614
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe