Paljon puhutaan uusperheistä, kun lapset kouluikäisiä tai alle. Itse nyt ollut jo vuosia uusperheen "lapsi" aikuisena ja mietin, että kuinka voisin tutustua vanhempani puolison sukuun ja lapsiin? Ns.sisarpuolia tavannut kyllä ja mielelläni tutustuisin uuteenkin "sukuun" paremmin. Ymmärtäen ettei ole nuoremmille helppoa? Ikäerot meillä 20v., tullaan juttuun hyvin ja mukava ollut aina nähdä. Myös ns.x-vanhemman kans tullaan juttuun oikein hyvin.
X-vanhempani on sukuun otettu hyvin vastaan myös.
Hiukan erilaista näkökantaa kysyn, koska toinen vanhempani kuoli vuosia sitten ja olen onnellinen, että vanhempani löysi uuden rakkauden.
En ajattele juridista kantaakaan, mutta kun näkee kaksi onnellista yhdessä ja tykkään kummastakin, olisi mukava aikaa jälkeenkin olla tekemisissä myös toisen vanhemman lapsien kanssa.
Aikuisena "lapsena"uusperheessä
Heidi73
0
183
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903235
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 281732
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331355- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319