Siis tässä seurustellut reilu vuoden naisen kanssa molemmat ollaan lähemmäs 30vuotiaita eli ei mitään teinijuttua.
No mutta asiaan nainen sanonut jo suhteen alussa, että tarvitsee paljon omaa aikaan ja olla vaan yksin. Mikä siis jees itsellekin ja välillä oli viikkoja ettei nähty yleensä kuitenkin sen 1-3 kertaa. Eli omaa aikaa molemmilla rutkasti, seksi toimi ja kaikki aivan täydellistä.
No hyppy tähän hetkeen maaliskuun lopulta tähän hetkeen ollut yksi kuukauden tauko ettei nähty ollenkaan kun nainen ei vain halunnut, ehdotin sitten mitä vain. Ei käynyt juoksulenkki, ei käynyt että kokkailen naiselle, ihan siis mitä vaan.
Ja nyt taas ollut jo kuukausi ettei olla nähty. Koittanut sanoa naiselle asiasta vastaus: luokkaa jos haluan vaikka kolme kuukautta olla yksin niin sitten se on niin. Eli minun haluilla, tunteilla ole vitunkaan väliä kun nainen ei voi yhtään tulla vastaan. Tästä syystä myös tietysti myös seksielämämme aivan kuollutta, kun emme vaan nää.
Sitten istumme vkloput 10kilsan päässä toisistamme kämpissämme yksin. Tämä olisi helvetisti helpompi tajuta jos naisella olisi vaikka toinen mies, mutta olen tässä tapauksessa aivan varma ettei siitä edes kyse. Kun nainen tosiaan sitten siellä kotona aina.
Ja olen monta kertaa sitten ajatellut että antaa olla sitten enkä ole naiselle mitään viestiä laittanut niin se on pari päivää niin nainen itse kuitenkin ottaa yhteyttä.
Vituttaa kun kerrankin nainen josta itse välitän aivan helvetisti. Mutta sitten "seurustelemme" silloin kun naista sattuu kiinnostanaan, muutama viikko/kk normaalia ja sitten taas joku kuukauden tauko. Sitten kärvistelen kotona pillunputteessa ja mietin kiinnostaako naista ollenkaan.
"Liian itsenäinen itrovertti"
19
2693
Vastaukset
- 49579485
Voit päättää, haluatko jatkaa seurustelua, mutta ei voi painostaa naista muuttumaan.
PS. Vaikka olisitte saman katon alla 24/7, pillua ei välttämättä saa sittenkään. Minä en vaan usko niitä introvertti juttuja. Onko se oikeesti niille joku tekosyy ettei ole kiinnostunut riittävästi. Ma ymmärtän sitä oma aikaa silloin jos kyse on siitä että halua olla yksi kaksi päivää välillä viikossa yksin , tehdä omia juttuja ja vaan olla. Mutta ette ole nähneet kuukausia?? Siis mitä? En usko että naine on kiinnostunut riittävästi, se oma aika on vaan tekosyy. Mä en viittis semmosta suhtetta missä ei näe toista ihmistä yhtään ja istuu kotona yksin. Jos mä olisin sinä, niin mä tekisin naiselle selväks että jos tämä jatkuu niin suhte on poikki. Vaikka sulla on tunteita , haluatko olla semmosessa suhteessa? En usko.
Tuo on vakipanosuhde...En niinkään näkisi tuota parisuhteena.
Ihan normaalia, että vakkaria näkee silloin kun siltä tuntuu..Ota toinen nainen siihen rinnalle, jos tuntuu ettei tuo riitä.- mmmnmm
Näin minäkin tekisin, toinen nainen lisäksi seksiä varten josta voi sitten kehittyä uusi vakkari ja ekan voikin jättää omiin oloihinsa kuten itse haluaa.
Itse olisin sanonut naiselle hyvästit jo kolmen viikonlopun tauon jälkeen jos välimatka olisi vain 10 km.
- Duunis
Tuohan nyt on ihan selvä että nainen vain käyttää sinua hyväksi, silloin kun häntä sattuu itseä kiinnostamaan. Itse kyllä pistäisin välit poikki samantien. Ei kannata olla hyväuskoinen, tämä nainen ei valitettavasti sinua rakasta.
- IhanHajalla
Ymmärrän fiiliksesi todella hyvin. Minulla on vastaava tilanne miehen kanssa. Ja TIEDÄN, että miehellä ei ole muita naisia, hän vain kököttää kotonaan jos ei ole töissä. Saattaa laittaa la-iltana paljon viestiä, kun on varmasti tylsää yksin. Ei kuitenkaan jaksa tavata. Hänellä haastava työ, elämäntilanteen vuoksi päivät venyy 12-tuntisiksi. Erakkoluonne, viihtyy kuukausia tapaamatta kavereita.
Jokaisen tapaamisemme jälk olen onnen huipulla pari päivää, minkä jälk alkaa ikävä, ahdistus, tuska, epätoivo ja lopulta epäluuloisuus (välittääkö mies siltikään minusta yhtään). Jos hän olisi hanakka seksin operään, kokisin olevani hyväksikäytetty, mutta häntä ei seksi kovin paljoa kiinnosta. Voidaan ihan hyvin tavata ilman että hän haluaa seksiä. Minä olen aina se puutteinen osapuoli...
Laitoin jo kertaalleen välit poikki, koska suhde häneen hajottaa minut. Ollaan silti tavattu silloin tällöin. En pääse hänestä irti, voisi sanoa etten ole koskaan välittänyt kenestäkään näin paljon. Siksi tämä on niin vaikeaa.
Tuon kaltaisen ihmisen kanssa parisuhde ei onnistu. Siitä on vain pakko irrottautua. Jos tunteet ovat niin vahvat kuin esim. minulla, vuosienkin jälkeen, on ehkä parempi katkaista käytännössä välit kokonaan. Valitettavasti.
Sun on pakko repiä itsesi irti, oli naisen motivaatio käytökselleen mikä tahansa. Vaikka hän välittäisi sinusta, suhde häneen hajottaa sut.- sama_juttu
Olin aivan identtisessä suhteessa kahden vuoden ajan. Erosimme useampaankin otteeseen, mutta aina minä vain suostuin "suhteeseen" uudestaan koska sellaiseen jää koukkuun ja rakastin häntä. Laitoin koko jutun poikki 8kk sitten enkä ole vielä toipunut kokemuksesta.
- IhanHajalla
sama_juttu kirjoitti:
Olin aivan identtisessä suhteessa kahden vuoden ajan. Erosimme useampaankin otteeseen, mutta aina minä vain suostuin "suhteeseen" uudestaan koska sellaiseen jää koukkuun ja rakastin häntä. Laitoin koko jutun poikki 8kk sitten enkä ole vielä toipunut kokemuksesta.
Ihan uteliaisuudesta, minkä ikäinen mies oli?
Omalla kohdalla mies ei alussa halunnut päästää irti, vaikka pyristelin vastaan. Minulla oli huono olo suhteessa, jossa toinen sanelee ehdot. Mies tuntui suuttuvan kun lähdin, vaikkei sitä myöntänyt.
En vieläkään tiedä kuinka paljon hänellä oli/on tunteita minua kohtaan, ja toimiiko puhtaasta itsekkyydestä vai typeryydestä johtuen näin.
- 8585
Toiset haluaa tavata useammin, toiset harvemmin. Se vain pitää hyväksyä. Ellei itselle sovi toisen aikataulut, niin täytyy etsiä toinen suhde.
- NotGood1
Kun ei kerran naiselle seurasi kelpaa vaan on mielummin yksin, anna olla ja lopeta suhde.
Tuollaiset silloin-tällöin tapailusuhteet sopivat aniharvoille ja yleensä niissä ei ole kovinkaan kummoisia tunteita pelissä.
Nainen kuulostaa minusta joko hyvin erikoiselta ja on hyvin erakkoluonteinen eli ei jaksa olla ihmisten seurassa, tai sitten ei yksikertaisesti ole mitään tunteita sinua kohtaan ja vedättää sua mennen tullen välittämättä tunteistasi. Yhtä kaikki, lopputulos on sama eli sinä kaipaat ihan tavallista, läsnäolevaa suhdetta ja tuo suhde ei ole sellainen. - Stoppia
”Eli minun haluilla, tunteilla ole vitunkaan väliä kun nainen ei voi yhtään tulla vastaan. ”
Siinäpä sen sanoit. Mitä varten enää annat itsesi roikkua tommosessa suhteessa? - kgkg
Tuossa tuskin on syynä pelkästään itsenäisyys ja introverttius. Veikkaan masennusta.
- dfuijh
Masentunut?
- Jsjdjdjdkjdjfjfk
Niin no mistä voin tietää? Itsekkin tuota miettinyt ja moni merkki siihen viittaa. Käy töissä toki, mutta muuten sitten kotona suurimmaksi osaksi. Ja kun ei tosiaan kavereitaankaan jaksa ikinä nähdä. Ajatukset puolet ajasta tyyliin kaikki perseestä ja sitten seuraavana päivänä kaikki voi olla loistavasti.
Mutta eipä tuota nyt väkisinkään mihinkään saa juttelemaan, vaikka kuinka sanoisin että kannattaisko käydä, voisitko olla masentunut. Jos ei sitä itse tajua.
T.ap- 9990
Mistä voi tietää? No niinpä. Mutta merkit viittaavat vahvasti masennukseen. Tai jos on välillä on "loistavasti" saattaa olla kyse bipolaarisuudesta. Mikä pahinta: nainen ei ehkä tajua mennä lääkäriin. Kärsii vaan.
- apapapapapap
9990 kirjoitti:
Mistä voi tietää? No niinpä. Mutta merkit viittaavat vahvasti masennukseen. Tai jos on välillä on "loistavasti" saattaa olla kyse bipolaarisuudesta. Mikä pahinta: nainen ei ehkä tajua mennä lääkäriin. Kärsii vaan.
Niinpä, Eipä näistä tiedä ja tuota ahdistuneisuutta kokee, ja tosiaan tunnetta että kaikki huonosti tasaisin väliajoin. Sitten taas joku päivä "herää" ja kertoo kuinka harmittaa että ollut vaikeaa.
Mutta paha tässä edes jutella kun, emme edes nää. Ja eipä tässä itsekkään jaksa loputtomiin roikkua whatsapp suhteessa, ei nyt vielä olla siinä pisteessä. Että lähtisin menemään, mutta jos tälläistä nyt vaikka koko loppuvuosi tulee olemaan tälläistä.
Muutamana kuukausi on kuitenkin niin lyhyt aika elämässä ja kun kerrankin naisesta välitän.
Auttaa haluaisin ja olla tukena, että edes kävisi siellä lääkärissä, mutta en pysty ketään pakottamaan. Ja kun nyt ollaan tilanteessa että haluaa olla yksin ja ei kerran edes "jaksa nähdä" niin keinot aika vähissä meikäläisellä. Enkä nyt muutenkaan halua naisen ahdistuksia lisätä ja olla jokapäivä kysymässä onko kaikki ok? tai että nähdäänkö tai muutenkaan pommittaa viesteillä yleensäkään.
- HuonompiHomma
Jotain psyykkistä ongelmaa naisella tosiaan minustakin kuulostaa olevan.
Eikä toki ole sinun tehtäväsi miettiä miksi lukkiutuu neljän seinän sisälle,. Vaikka hakisi apua ja saisi elämänsä sosiaaliset suhteet kuntoon, se voi olla hyvin pitkä tie, eikä hän silti edelleenkään pysty seurustelusuhteeseen. Nuo henkisset ongelmat ovat usein hyvin syvällä, etkä ilmeisesti edes tunne naista oikein hyvin vielä kun ette ole asiasta yhdessä edes keskustelleet. - TotuusSattuuQC
Aloittajan täytyy vain myöntää itselleen että välillä tulee vain rakastuttua tai ihastuttua itselle ihan epäsopiviin ihmisiin. Sen myöntäminen on toki tuskallista mutta ainoa tapa jolla pääsee elämässä eteenpäin.
- Sjdkkdjdkdndn
Ohhoh jopa nähdään huomenna. Tarvitsee koittaa vielä kerran jutella vakavasti. Tokko johtaa mihinkään. Mutta onpahan katottu sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577310Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393577Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3651937Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 861449
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247- 811154