Olen 16v poika ja soitan kitaraa. Muutamalla kaverillani on bändi, mutta suurin ongelma bändin perustamisessa on aina ollut heillä se, että rumpalia ei vain löydy. Tiedän kymmeniä kitaran soittojia, noin 6 basson soittajaa, mutten yhtään rumpalia.
Soittaako kukaan nuori enää rumpuja?
5
314
Vastaukset
- Vinkkeejöää
Jos ketään nuorta edes vähän kiinnostaa rock tai metalli niin suosittelen oikeasti rumpujen soiton aloittamista. Kitaristeja on suhteessa rumpaleihin todella paljon enemmän joten bändin löytää todella helposti.
- NuMetalHedu
Soitan , köh köh, tai siis yritän opetella kitaraa soittamaan. Mutta en osaa auttaa ongelmaanne, onnea kuitenkin etsintään. Ja se vielä, että voiko teidän soittoa kuunnella netin syövereistä?
- Rumpalipoika
Mä soitan.
- Rumpukapula
Kyllähän sitä on rumpuja tullut useemman vuoden soitettua. Olisinkohan mä jo kuus vuotta paukutellu.
- Rumpalii
Mä oon soittanu semmotteen kaheksan vuotta. Mistä päin oot, laitetaan bändi pystyyn? Oon siis 17 täyttävä poika.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743042
- 712911
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191742- 271671
- 241667
- 201630
- 481307
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289- 381283