Tietääkö joku naisen Oulun Ammatillisen Kurssikeskuksen tietotekniikkakurssilta loppuvuodelta 1989. Vaalea pienikokoinen, joka käytti ruskeaa nahkatakkia. Seurusteli sinisellä 100A Datsunilla ajavan pitkätukkaisen nuoren pojan kanssa. Naisella saattoi olla luonnonkiharat hiukset, joita oli epätoivoisesti oikonut. Ikä tänäpäivänä noin 50 vuotta. Häneltä jäi minun autooni itse tehdyt lapaset, jotka haluaisin jo palauttaa. Roskiinkaan en ole raskinut laittaa. Kiitokset etukäteen sinulle, joka tunnistit ja autoit.
Tunnistatko naisen Oulusta 1989.
Audi100
1
221
Vastaukset
- nainen1989
Minä olen se nainen mutta sukupuolenvaihdosleikkauksen jälkeen en enää niin nainen kuin silloin.
Olit silloin huono seksissä mutta voitaisiin nyt ottaa uusiksi samalla kun noudan ne lapaseni, katsotaan oletko oppinut mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773095
- 862989
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 241677
- 211661
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299