Olin yötä siellä Taivalkoskella Hotelli Herkossa oli ihan siisti paikka, mutta kyllä minä ihmettelin sitä hotellin ympäristöä annetaan puut kasvaa ihan seinään kiini ottakaa ja raivatkaa ainakin kymmenen metriä seinästä ne puut pois ps. Kyllä jos Herkko näkisi tommosen hotellin ympäryksen niin se kiroilisi Raskaasti.
Lomailija2018
6
855
Vastaukset
- SonniMoilanen
Herkolla taisi olla yhtä huono kirjoitustaito kuin sinullakin.
- Putki
Herkkohan sanoi, että kirjat ovat mölläreitä...
- Opesetä
Suomennetaan:
"Olin yötä Taivalkoskella Hotelli Herkossa. Oli ihan siisti paikka, mutta kyllä ihmettelin hotellin ympäristöä; annetaan puut kasvaa seinään kiinni. Ottakaa ja raivatkaa ainakin kymmenen metriä seinästä puut pois.
Ps. Jos Herkko näkisi tuommoisen hotellin ympäristön, kiroilisi hän raskaasti."
- Lomailija2
Niin ja haisihan se pääoven edusta kuin kärpän raato, kun siinä vedetään sitä röökiä ja syljetään sekä oksennellaan. Todella epäsiisti julki sivun edusta, vaikka sen pitäisi olla priimaa. Vaikka eihän tuo ole ihme, sillä joka paikassa se pääoven edusta on nykyään se röökin veto paikka, jossa sikaillaan
- StihlUkko
Kylläpä on kunnan TYÖ UKOT raivannu Hotellin aluetta niin jämysti että nyt paistaa aamuaurinko varmasti pirttiin asti ja hanget hohtaa!
- Jooosano
Kalle ei ennää pyöri hauvassaan, saa vähä huokasta välillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742902
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191488
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249