etätyö kotoa käsin

sun1986

Hei
etsin työtä josta saa lisätuloja
etätyötä, kotoa käsin tehtävää työtä
chat,kirjoitus työ.

4

402

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cw-työ

Hei, oletko minkä ikäinen? Minulla voisi olla tiedossa chat työtä sinulle.

• hunnyyummy

Heippa! Mulla on yks paikka, missä oon ite duunissa. Mielelläni en tähän mainostaisi, kun näitä räkyttäjiä löytyy aina palstoilta. Nakkaa sähköpostia mulle: honeypuxxy@gmail.com ni voin kertoa lisää ja pääset hakemuksen tekemään. Taustatietona, itse tehnyt tätä viime vuoden joulukuusta lähtien, sähköpostilla voin laittaa todisteita palkan maksusta (jos epäilyttää) , eli ei mikään huijaus :) Ja tohon palkan määrään liittyen, itelläni semmone 100€ on perus viikossa, jos ei jaksa paljoa tehdä. Hyvin elää silläkin. Hyviä bonuksia sun muita saatavilla päivittäin.

• Jaattis

Uteliaisuus heräs sen verran että mitä jos jaksais tehä töitä vähän enemmän, mikä vois olla tulo viikossa sitten?

• anteroisen_poika

tuohan on siis sitä seksichattia, vieläkö siellä on kova linja, jos et kirjoita "pikkujohtajattaren mielestä oikein, niin tunnukset hyllyllw 24 tuntii....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      87
      1486
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1370
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1135
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      113
      1076
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      65
      1044
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      67
      908
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      251
      867
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      64
      854
    9. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      32
      777
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      701
    Aihe