Tulipan testattua kasvisnugetit meidän perheessä ,nuorimmainen ja mieheni eivät edes huomannut ,että ei ollut enään kanaa ennenkuin sanoin miehelleni.Kerrassaam onnistunut tuote,tästä hetkestä meille ei enään tule muuta kuin kasvia nugetteja
Kana; vs. Kasvisnugetit
8
605
Vastaukset
- eagh
Miten sinä ne sitten valmistit?
- Marjaleenasuomi
Paistoin öljyssä pannussa niin,että pinta tuli rapeaksi,olivat Apetitin nugetteja,
- 158467
Niin ne oli eineksiä. No ei se sitten ihme ole, että maistuu ihan samalle, vaikka tuote olisikin vähän eri.
- 54tr5
158467 kirjoitti:
Niin ne oli eineksiä. No ei se sitten ihme ole, että maistuu ihan samalle, vaikka tuote olisikin vähän eri.
Mikä on "eines", joka tässä vaikuttaa asiaan?
- appetitvalmiseinekset
Jos ei itse tee pavuista esim..niin eineksiähän nuo ovat. Säilöntäaineet. Kaikkee sitä on. Tee ihmeessä itse.
- pannulasku
appetitvalmiseinekset kirjoitti:
Jos ei itse tee pavuista esim..niin eineksiähän nuo ovat. Säilöntäaineet. Kaikkee sitä on. Tee ihmeessä itse.
Ja sä teet hernekeitonkin ihan ite - älä viitsi.
Ja paras hernari on Pirkan Luomu-kasvishernari, jossa on vettä, suolaa ja yllätys, yllätys herneitä. Itseasiassa se vain maistuu hyvältä ja oheen hyvää rukiista leipää juustolla päällystettynä ja vaikka epäilyjä tuleekin niin se vain yksinkertaisesti on hyvää.
- nerfmercy
HYI VITTU
- Jassonen
Vittu ja nuori sellainen maistuu oikein hyvältä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863176
- 883023
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191812- 271711
- 211691
- 241677
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321336- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309