Olen 40 mies ja olen aina haaveilut että saisin rakastella itseäni vanhemman naisen kanssa 60 -70 , onko tää fetish normaalia?. Taitaa kuitenkin jäädä vaan haaveeksi😞.
Onko normaalia?.
27
778
Vastaukset
- varma_saanti
Ton ikäsii munaa vonkuvii vanhoi naisii on tälläki palstal, takuul saat vanhaa pesää kun viittit ettii.
- juutokkiisajuu
Normaalia on mutta etsit turhan nuoria kuin nämä 60 ja 70 ovat.
Kannattaisi aloittaa plus80 ja aleta sieltä jos ei natsaa.
Tokihan on paljonkin 60 naisia jotka haaveilevat nuorempaa kaliberia esim 45 pyssystä. - Kymmeneskökerta
Joko taas on mummu haun alla, et ole vieläkään saanu kiinni?
- Bengalitikku
Juuri noin. Joko taas.
Ilmeisesti joku puskassa elävä dementoitunut papparainen, joka ei muista synttäreitään kolmelta vuosikymmenelätään.
Toinen vaihtoehto on, että työntää luotaan enempi kuin vetelee puoleensa.
En anna ohjeita.
- tsypy
Aiheeseen voi virittäytyä vaikka komisario Montalbanon seurassa, 1. jakso Arkaluontoinen tapaus, lienee vielä katsottavissa areenassa.
- etsivielä
Ainakaan ei ole normaalia ruikuttaa mokomaa yli kuuskymppisten saati 7-kymppisten keskustelupalstoilla. Elätkö live- vai haave-elämää? Hyppää jo maan pinnalle, kyllä ne kuuskymppiset tulee vielä vastaan kun vähän vanahenet ja löydät oikeat hakupaikat. Vaikka eläkeläisten tanssit.
Ei tänne kirjoittamalla mitään saa.
Kyllä mummoja on pilvin pimein kun miehet tahtoo kuolla aikaisemmin.
20-30- vuotta on paljon elämässä, erilaiset tarpeet väkisinkin.
Meillä vanhemmilla naisilla on elämänkokemusta, mikäli joku kolli tulisi sanomaan että haluaa rakastella sinua kun olet niin vanha, saattaisi tulla lentävä lähtö.- noohjooh
Kuten niin usein näissä fetissijutuissa, aloittaja keskittyy vain itseensä. "Minä olen aina haaveillut." "Onko normaalia." "Taitaa jäädä haaveeksi."
Fetissit onkin kai lähtökohtaisesti hyvin itsekkäistä perspektiiveistä, minä haluan tyydyttää minun tarpeita. Siksi ne tuntuu kylmiltä ja jokseenkin luotaantyöntäviltä.
Noh, onnea vaan matkaan. Koeta nyt katsoa että joku mummo haluaa suakin, eikä vaan että sinä haluat mummoja. - RealistiN
On normaalia jos molemmat haluavat toisiaan.
- OlisikohanMukavaa
No, mikset toteuta haavettasi? Onko turvallisempaa vain haaveilla?
Teitä noin nelikymppisiä ja nuorempiakin miehiä on netissä jatkuvasti tyrkyllä. Kuluu aikaa, kun heille vastailee ja kertoo, ettei kiinnosta. Välillä olen itsekin vähän leikkimielellä ajatellut, että pitäisikö kokeilla.
Ehkä ilmoitan seuraavalle miellyttävän oloiselle ja hyvännäköiselle tarjokkaalle, että voisin mielelläni lähteä viettämään lemmenyötä hänen kanssaan johonkin luksus- tai kylpylähotellin sveettiin. - vastaa-
alottajalle kysymys:
mitä havittelet,
äitiä, ( äidin korviketta)
vai vanhan naisen omaisuutta ????? Mitä anettavaa nuorehkolla kossilla on antaa kone on antaa vanhemmalle naiselle, kokemattomuusko?
oo huoleti ihan normaalia se on
ja vielä nuoremmatkin yrittää iskee
kai niillä kautta sulla on joku kumma käsitys
että me mummut ollaan jollain lailla taitavia niissä asioissa
kun on monenkymmenen vuoden kokemus
juu ja kyllä sulle varmaan oma mummu löytyy
mutta palsta on väärä.- Tutankhamon
Muumioonsekaantuja ei käy kaikilla pytyillä.
- mukulatkotio
Kuka nyt mukulansa kanssa.....mees kottiis.
ihan normaaliahan se sinulle on jos koet sen noin ja moista haluat.
Aloituksessasi pistää korvaan vain lähestymistapasi,
ehkä tämän ikäistä mummelia kannattaisi lähestyä vähän muusta kulmasta kuin "kokeilumielessä".
Tässä iässä on koettu ja kokeiltu kaikenmoista, ja kuvittelisin,
että ne kokeilut ja kokemiset olisi hyvä olla molemminpuolisia elämyksiä myös tuon suuntaisissa ikäerojutuissa.
Unelmiaan ei kannata koskaan heittää, jossakin varmasti saatta olla joku vanhempi nainen jolla on myös tuommoinen samanmoinen unelma.
Tutustupas vain rohkeasti vanhempiin naisiin, Kokeilepas treffipalstoja.
Ensimmäisestä eikä toisestakaan torjumisesta kannata hylätä unelmiaan.- iu0weyhdiweqhfc
onhan noita vanhainkoteja mummut pullollaan...sinne vuan kalastelemaan..
- pirremiinapas
Ei ole normaalia.
- siis-ei-normaali
"Ei ole normaalia", kirjoittaa pirremiinapas ja olen samaa mieltä.
Tietty´, olen kaavoihin kangistunut, siis vanhanaikainen, mutta aloittajahan haluaisi "kokeilla"?
On hieman eri asia, jos ikäiseni nainen tuntee itse mielenkiintoa ja haluaa nuoremman kaverin, mutta aika holtiton on, jos ottaisi "kertapanoja" ja ihmettelen, että miksi?
- kolkyt-vuotta-liikaa
HYIIII,
jos mies on 20 -30 vuotta nuorempi naista ( mummoa ) koen semmosten ihmisten seksin
perversiksi, raiskauksi, pedofiiliksi,
ei ikinä kävis kohdallani,
10 vuotta suuntaan tai toiseen on vielä kohtuullinen suhteelisen normaali ikäero aikuisten avioliitossa seksielämässä,
sen vielä voi hyväksyä, muu vaikkuttaa mahdottomuudelta, väärältä,Onko se enemmän hyi , hyi
kun mies on 20-30 vuotta naista nuorempi kuin jos
nainen on 20-30 vuotta miestä nuorempi.
Haloo, haloo rouva tasa-arvo!
aikamoista perverssiksi, raiskaukseksi ja pedifiliaksi tulkitset siis
oman presidenttiparimme avioliitossa tapahtuvan seksielämän.
Siinähän tulee 29 vuotta ikäeroa.
- kouhho
Hui kauhistus. En uskaltaisi kokeilla. Mistä sitä tietää, huokaileeko ikäihminen onnesta vai astmako vaivaa?
- mummot.ovat.kiinnostavia
Melko mielenkiintoinen fantasia tuo mummofantasia. Mikähän siinä on, että mummot kiinnostaa? Onko mummo turvallisempi kuin oman ikäinen nainen? Niinku että mummot elää puutteessa ja niille kelpaa mikä vaan, ei tartte pelätä torjuntaa tai kritiikkiä tai toiveita, joita ei osaa tyydyttää?
- bessie--
Se, että 40 mies haluaa rakastella 60-70 ikäisen naisen kanssa on tietenkin aivan normaalia.
Sinua taas en pidä ihan normaalina miehenä. - TurunSuunnallaNäin
Olen 35 vuotiaasta lähtien käynyt yksinäisten ja parien luona antamassa nautintoa n.50-75 vuotiaille naisille (parien miehillä sairauksista johtaneita ongelmia), syystä, että oma vaimo on pihtaillut. Nyt olen hieman päälle 50 ja viimekertaisesta muutama vuosi ja jos nyt löytäisin mukavan naisen, niin kyllä taas kyläilisin vaikka pari kertaa viikossa
Homman juju on ollut, että vanhemmat daamit ovat seksikkäitä ja ei pelkoa,että tarvisi jotain muuta parisuhde juttua, erotiikka on riitänyt heille. - tervettätouhua
On se ihan normaalia.
Ketäpä miestä ei kiinnostaisi kahdeksankymppinen, hampaaton muorinraato, jolla on hyvä eläke?
Niitähän on sellaisiakin ukkoja, jotka ovat sairaaloisen innostuneita tuhansia vuosia vanhoista muumioista!
Kaikki kelpaa, mitkä saa vielä juosten kiinni... - jyystö
Kiva vedellä villaan jotain ikäneitoa, joka pitänyt puutarhansa siistinä ettei ole päässyt turaksi. Liukkarituubi matkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363847- 122596
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372015Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311556- 1251521
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo5001290- 841289
- 141266