Kiusaaminen pilaa elämän?

kysymyskokemus

27

681

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pillujen--asiantuntija

Kiusaajat on kaikki jännämiehiä ja ne saa pillua sen takia.

• lihavihatipunen

Mua kyllä kiusas myös jännätytöt, siis tyttöjengi jossa ei ollut poikia. Tai siinä oli pari jännätyttöä ja loput hengaili mukana ku eivät uskaltaneet sanoa vastaan.

• Nuuuuhkis
        lihavihatipunen kirjoitti:

Mua kyllä kiusas myös jännätytöt, siis tyttöjengi jossa ei ollut poikia. Tai siinä oli pari jännätyttöä ja loput hengaili mukana ku eivät uskaltaneet sanoa vastaan.

Oi, Oi olisipa saanut olla jännätyttöjen kiusaama. Olisivat tulleet kaikki päälle sellaiseksi lihaläjäksi ja olla alimmaisena.
        Olisivat pöräytelleet pieruja, nuuh, nuuuuuh

• Pillujen--asiantuntija

Mut jännätytöt paneskeli jännäpoikien kanssa. Varmaan ihailit niitä ja etkä halunnut koulun ätmeihin tutustua.

• lihavihatipunen
        Pillujen--asiantuntija kirjoitti:

Mut jännätytöt paneskeli jännäpoikien kanssa. Varmaan ihailit niitä ja etkä halunnut koulun ätmeihin tutustua.

80-luvulla ei tunnettu "ätmi-sanaa". En tiedä muutenkaan toisten paneskeluista.

Mut sen muistan miten helpottavaa oli, kun tää vuoden vanhempi ns. pääkiusaaja lähti koulusta vuoden ennen mua. Yks niistä on/oli paikallisessa kukkakaupassa/hautaustoimistossa töissä. äitini kuoleman aikoihin. Todella outo tunnelma, kun oltiin isän kanssa järjestämässä äitini hautajaisia ko. paikassa.

• sivusta

Kiusaajat toimitettava hoitoon ja pikasesti niin moneen muun elämä pelastuu .Oli kyseessä aikuis tai lapsi kiusaaja jonka mieli on vääristynyt niin hoitoon on parasta lähimmäisille ihmisille .

• Anonyymi

Toimittajat toimitettava hoitoon ja pikaisesti niin monen muun elämä pelastuu .Oli kyseessä aikuis tai lapsi kiusaaja jonka mieli on vääristynyt niin hoitoon on parasta lähimmäisille ihmisille .

• Anonyymi

Ja itse puolestasi olet kertonut kiusanneesi kehitysvammaista tyttöä. Joten olehan ihan hiljaa ja uhriutumatta.

• No peruskouluissa oli tietyt jantterit, joitten piti loistaa "kovina jätkinä", mutta nytten ovat ihan tavallisia tallaajia. Olen muutamaa jututtanut jossain kapakissa, sekä tuuminut noista jonkintapaisista kiusaamisista, niin ovat sanoneet, että ihan älyvapaata touhua oli, mutta eipä silloin pienenä tajunnut.

Veikkaan, että johtui ihan vanhemmista. Enkä oikeastaan näe mitään järkeä kosto-toimenpiteisiin. Mitä noitten muutaman kanssa juttelin, niin se on sel sosiaalinen paine kai mikä tuollaiseen ajaa...Ehkä nekin omille lapsilleen kertovat omista kiusaajakokemuksistaan? Joku noista sanoi vielä, että on sitä itse ollut vaikutteille niin heikko... Sen kun ymmärtää, niin varmasti ei sitä samaa halua omien lasten jatkavan...

• miäs_86__

Kusipäät saa kyllä tavalla tai toisella pataansa elämän polulla ja järkevät tajuaa yleensä katua tekojaan. Itsestäni kiusaaminen on tehnyt 32 vuotiaan kaljuuntuneen neitsytsedän, joka saa Tinderissä mätsejä rumien ja lihavien feministien kanssa.

• khgjkhgjhgjhk

Hyvin vaikeaa kuvitella, että ketään olisi kidutettu teininä minua enempää. Kiitos siitä.

Tilanne nykyään: korkeasti koulutettu, silikonirinnat, naama botoxia täynnä, langanlaiha. Paljon muutakin on tehty.

Voit varmaan kuvitella, mikä mielipiteeni palstan itsesääliin kuolevista velttoperseistä on?

• Jännämies-

Yläasteella minua yritettiin kiusata. Heitin tyyppiä jäisellä lumipallolla silmään ja siitä silmästä tuli sokea. Sen jälkeen ei kukaan kiusannut.

• Anonyymi

Hyvä!

• KiusaajaYTM

Positiivisesti. Kiusasin nössöluusereita. Niistä tuli ätmejä, mutta minusta tuli ytmi ja panen joka yö kaunista naista.

• 2342342341342341

Ala-asteella ollessani isäukko sanoi että jos joku kiusaa niin vedä turpaan, tosin eipä ole ketään tarvinnut kun habituskin on riittänyt.

• Kiusaaminen_eioook

Koulujen alkaessa on mun mielestä hyvä aina tuoda kiusaaminen esiin. Se pilaa elämiä. Joka päivä tulee vastaan aika järkyttäviä kommentteja entistä nuoremmilta lapsilta toisilleen, varsinkin somessa. Näin kampissa jonkun tapahtuman missä puitiin juuri tätä ongelmaa, ja ne julkas siitä nyt jutun: https://www.facebook.com/lastenjanuortensaatio/videos/1847885705266467/

• Kiusattu_15_vuotta

Paras kosto on työkyvyttömyyseläkkeen nosto.

• hei1111

Jes! miten päääsit? muaki kiusattiin ja haluun kans...

• Kiusattu_15_vuotta

En ole päässyt eläkkeelle, mutta ei kait tässä muutakaan vaihtoehtoa ole. Tai oikeastaan on: se että ihmiset oppisivat hyväksyvään erilaiset ihmiset työpaikoilla.

• Yläaste oli aika paha..oli tiedossa että meidän luokan pojat olivat häiriköitä ja aika pahasti kiusattiin melkein kaikkia tyttöjä,joitakin todella pahasti..Kyllä me vielä muistetaan noi ajat. Oltiin kilttejä ja toiset oli niitä pahiksia..Oppimisesta ei oikein tullut mitään. Mentiin oikein porukalla reksin luokse puhumaan mutta mikään ei muuttunut..Mulla se nälviminen loppu siihen kun muutuin "pahikseksi" myös,rankkoja aikoja. Voin kuvitella että kiusaaminen on vielä pahempaa nykyaikana,on puhelimet ja kaikki..

• Anonyymi

kiduttaisin pimeässä syrjäisessä kellarissa ja jättäisin mätänemään sinne hitaasti kituen.

• Anonyymi

Kiusatuista tulee lähes aina peräkammarin poikia, aikuisenakin ihmisiä pelkääviä nössiköitä.

• Olin kiusattu Ala- ja Yläasteella sekä pari vuotta ammattikoulussa. Haukuttiin, piestiin, kuristettiin ja tavaroita pöllittiin. Vaikutti varmaankin näin myöhemmin ajatellen etten tule provosoiduksi juuri ollenkaan, on pitkät hermot ja jos joku meuhkaa niin tulee lähinnä naureskeltua vain, että mitä se riehuu. Kostamaan en lähtisi. Olihan se silloin nuorena rankkaa, mutta näin jälkikäteen ajatellen oli ehkä parempi olla kiusattu kuin kiusaaja.

• Anonyymi

Amiksessa meikän koulukiusaaja oli Tuija Norolahti, joka toimi aivan kuin sinunkin koulukiusaajat.

• Anonyymi

Kiusaajat: M. Enroth ja T. Råglund

silmä silmästä, asiat eivät unohdu

• Anonyymi

Minun kiusaaja: Jaana Keskimäki
        Kiusasi koko peruskoulun ajan. Olisi jatkanut samaa vielä kolme vuotta, jos olisin valinnut lukion.

• Anonyymi

Oho tänne on tullut nimiäkin! Hyvä niin koska ätmien kosto tulee olemaan armoton ja naiset ansaitsee sen!!!! Jos ja kun viimeinen toivo katoaa niin katoaa moni muukin.......

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 4 kuoli kolarissa

Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.
      Joensuu
      272
      11149
    2. Suomea odottaa karu kohtalo

Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.
      Maailman menoa
      414
      3130
    3. Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa

Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei
      Ikävä
      93
      1768
    4. Mikä on lempikuvasi

Kaivatustasi?
      Ikävä
      82
      1575
    5. Kuka on oikein

Kaivattusi?
      Ikävä
      67
      1474
    6. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      86
      1046
    7. Onko kenelläkään tästä tietoo?

https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te
      Haapavesi
      41
      1001
    8. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      73
      917
    9. Ihastukselleni

Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn
      Ikävä
      21
      883
    10. Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?

Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e
      Maailman menoa
      252
      858
    Aihe