Esimies spämmää

Huolestunut

Spämmää koko tiimiä viesteillä jotka voisi ohjata vain yhdelle. Millainen ihminen tekee näin?

3

362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehkäpäse

ottaa selvää, kuka on noheva ja kuka ei. Ei-nohevat lähtevät seuraavissa yt-neuvotteluissa. Pitääksesi paikkasi, uhraa yöunesi ja vapaa-aikasi korvaamattomalle työnantajallesi.

• kukakuuluutiimiini

Tjaa. Pomo varmaan koettaa selvittää ketkä oikeasti kuuluvat hänen tiimiinsä. Ruutua tuijottavat punasilmäiset koodarit eivät ole isompia supliikki-ihmisiä. Pomo koettaa onkia selville missä valmiusvaiheessa projekti on. Onko 20% tehty, onko, 50% vai 80%. Seuraava sprintti. Scrum kadoksissa. Hyvä kun sanotaan aamulla päivää. Kait se sähköinen viestittely on ainoa kommunikointikanava IT-piireissä. Muuten ollaan nenä ruudussa.

• HalooHellsinki

Mun esimies tappelee koko ajan muijansa kanssa puhelimessa. Milloin on tavarat hukassa pihalla ja milloin sisällä. Pitää tulla hakemaan vaikka ei sovi, pitää muistaa allergiat joista ei tiedetä mistä johtuu ja pitää sitä ja pitää tätä ja pitää pitää pitämisestä samaa pitkäpiimäistä hapankermaa viikosta toiseen josta kukaan ei pidä kun pitää pitää aikatauluista kiinni ettei putoa kelkasta lattialle.

Eikö toi suupalttien kuningas nyt tajuu että me kuullaan kaikki mitä sen muija sen nokian tuotekehityksen tulokseen päiväkaudet huutaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2600
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2552
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1752
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1577
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1490
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1430
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1352
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1157
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1076
    Aihe