Jos joku kuullostaa liian hyvältä se on petkutus.

Älypuhelin,bisnes miehet ja bisnes naiset tietysti haluavat rahaa.Mutta koska se on tietokone pienoiskoossa se on jatkuvasti yhteydessä internettiin,ja koska se on aina mukana niin tiedetään missä ihminen aina on,eli tiedustelupalvelut ja rikolliset haluavat että jokaisella on älypuhelin.

8

198

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tänään tulee taas"Vakoilun uudet keinot" 1 kanavalla illalla.(eräs sanoi aikoinaan kun suomessa oli kännykät ja tietokoneet että Stasi olisi ollut tosi kateellinen näin hienosta vakoilusysteemistä)

• aika.tympeetä

Ruoka, juoma: Rice with soya, water of need to drink.

- noillako pärjäät???

• Kruger

Kyllä ja juon ainostaan kraana water.

• Kruger
        Kruger kirjoitti:

Kyllä ja juon ainostaan kraana water.

Siis en osta koskaan juotavaa/vaan jos jano juon kraana water/mutta lisään,syön Elovena ja 4 viljan nalle puuroa,(kun vatsa tulee täyteen ei kaipaa mitään herkkuja)tv:n katsominen(siis viihteen)on suunniteltu siten että silloin sitten syö pizzoja herkkuja.(no ei siinä mitään mutta siinä tulee sitten elintaso sairauksia,no se on jokaisen oma valinta mihin omat ansaitut rahat käyttää.Itse olen varakas mutta pyrin elämään säästeliäästi,no katsotaan miten elämä menee,hyvää jatkoa.

• jamuita

mulla on tuom. luottokortin kokonen peruspuhelin, jos ei tarvi älyjuttuja, tuoki pelaa puhelinkäytössä ihmeen hyvin, litteä ja pieni, silti bluetoothikin olisi ..ihmelaite, akkkuki kestää näköjää ihan hyivn, ollut kauan, e-ville varmaan vahingossa lähetti ehjän mulle ku usein saavat susikappaleita varmaan suurimman osan kiinasta ku tilaavat

• Kruger

Känny vuonna 2003 ostettu ainoa ongelma oli akun kesto mutta löysin sivuston jossa oli jossakin 2 alkuperäistä uutta akkua.Joten tarkistin kännyn kaikki tiedot ja tarkistin akkujen tiedot,2 viikon kuluttua tulivat ja känny toimii kuin uusi.

• onnea

näin se on, nämä on käytännössä ikuisia, jos virtaa riittää

• Kruger
        Kruger kirjoitti:

Känny vuonna 2003 ostettu ainoa ongelma oli akun kesto mutta löysin sivuston jossa oli jossakin 2 alkuperäistä uutta akkua.Joten tarkistin kännyn kaikki tiedot ja tarkistin akkujen tiedot,2 viikon kuluttua tulivat ja känny toimii kuin uusi.

Se käänny on valmistettu suomessa(kun katsoo akun alta niin siellä on tiedot)se oli viimeinen nokia jossa ei ollut kameraa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5390
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2367
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1617
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      234
      1576
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1153
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      314
      1127
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      306
      1058
    Aihe