Älypuhelin,bisnes miehet ja bisnes naiset tietysti haluavat rahaa.Mutta koska se on tietokone pienoiskoossa se on jatkuvasti yhteydessä internettiin,ja koska se on aina mukana niin tiedetään missä ihminen aina on,eli tiedustelupalvelut ja rikolliset haluavat että jokaisella on älypuhelin.
Jos joku kuullostaa liian hyvältä se on petkutus.
8
207
Vastaukset
Tänään tulee taas"Vakoilun uudet keinot" 1 kanavalla illalla.(eräs sanoi aikoinaan kun suomessa oli kännykät ja tietokoneet että Stasi olisi ollut tosi kateellinen näin hienosta vakoilusysteemistä)
- aika.tympeetä
Ruoka, juoma: Rice with soya, water of need to drink.
- noillako pärjäät??? - Kruger
Kyllä ja juon ainostaan kraana water.
- Kruger
Kruger kirjoitti:
Kyllä ja juon ainostaan kraana water.
Siis en osta koskaan juotavaa/vaan jos jano juon kraana water/mutta lisään,syön Elovena ja 4 viljan nalle puuroa,(kun vatsa tulee täyteen ei kaipaa mitään herkkuja)tv:n katsominen(siis viihteen)on suunniteltu siten että silloin sitten syö pizzoja herkkuja.(no ei siinä mitään mutta siinä tulee sitten elintaso sairauksia,no se on jokaisen oma valinta mihin omat ansaitut rahat käyttää.Itse olen varakas mutta pyrin elämään säästeliäästi,no katsotaan miten elämä menee,hyvää jatkoa.
- jamuita
mulla on tuom. luottokortin kokonen peruspuhelin, jos ei tarvi älyjuttuja, tuoki pelaa puhelinkäytössä ihmeen hyvin, litteä ja pieni, silti bluetoothikin olisi ..ihmelaite, akkkuki kestää näköjää ihan hyivn, ollut kauan, e-ville varmaan vahingossa lähetti ehjän mulle ku usein saavat susikappaleita varmaan suurimman osan kiinasta ku tilaavat
- Kruger
Känny vuonna 2003 ostettu ainoa ongelma oli akun kesto mutta löysin sivuston jossa oli jossakin 2 alkuperäistä uutta akkua.Joten tarkistin kännyn kaikki tiedot ja tarkistin akkujen tiedot,2 viikon kuluttua tulivat ja känny toimii kuin uusi.
- onnea
näin se on, nämä on käytännössä ikuisia, jos virtaa riittää
- Kruger
Kruger kirjoitti:
Känny vuonna 2003 ostettu ainoa ongelma oli akun kesto mutta löysin sivuston jossa oli jossakin 2 alkuperäistä uutta akkua.Joten tarkistin kännyn kaikki tiedot ja tarkistin akkujen tiedot,2 viikon kuluttua tulivat ja känny toimii kuin uusi.
Se käänny on valmistettu suomessa(kun katsoo akun alta niin siellä on tiedot)se oli viimeinen nokia jossa ei ollut kameraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412184