Meidän mekaaninen nopeusmittari (Sumlog) poistettiin käytöstä viime kesänä. Nyt on ajettu näppituntumalla ja kierroslukumittarilla. Kysymys kuluu saako netistä ladattua ilmaisohjelman joka näyttää solmuja (knots) ?
Nopeuden mittaus moottoriveneessä.
5
303
Vastaukset
- Yamaha_V6
Kyllä saa ja löytyy play kaupasta useita eri sovellutuksia. Itse laitoin Bilteman GPS lokin veneeseen vanhan painelokin tilalle. Näyttää retromittarilta eli on viisarinäyttö, mutta nestekide COG eli kurssi.
Taisi maksaa 119€. On toiminut hyvin. - ViiruSpeedoissa
Puhelimeen saa speed-appeja jos jonkinlaisia. Toimii ihan hyvin.
Niitä näyttää riittävän.Löysin kaksi jotka näyttävät solmuja. Kiitos teille molemmille vinkeistä. Hyvää loppukesää.
- Älymylly
Minun mekaaninen kello (Rolex Submariner) heitettiin roskiin viime vuonna. Hyvä kun pääsin eroon.
Nyt on menty perstuntumalla ja auringon mukaan.
Kysymys kuuluu, mitä kaikkia konsteja löytyy saada ilmaiseksi tietää paljonko kello on? Vieläkö Neiti Aika palvelee? Mutta sehän on vissiin maksullinen? Köyhyys ei ole ilo mutta häpeä kylläkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e672090- 1041901
- 1451661
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031609
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851367- 1191289
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 701142