Olen sen verran rehellinen ihminen, etten millään pystyisi olemaan pappi. Omatuntoni ei hyväksyisi sitä.
En pystyisi olemaan pappi
11
359
Vastaukset
- Elsa.kohtalon.lapsi
Ei kait nyt kukaan tervejärkinen ihminen pysty papiksi.
- SIRUXXX
No ei tosiaankaan.
- T...Mirka
Vaikka kuinka uskoisit satuun, niin satua se edelleen ja sitä ei pidä totena opettaa lapsille.
Jos minulla olisi valtaa niin uskonnon tuputtaminen lapsille loppuisi heti ja se myös kriminalisoitaisiin. - Aivan.Kauheeta
Kauhea teko papilta
Lapsi kertoi
Toisessa tapauksessa lapsi muistaa juoneensa mehua ja heränneensä seuraavana aamuna siihen, että hänen takapuolestaan valui verta, eikä hän pystynyt muistamaan tapahtumia - Pirre.Piri
Olen Mirkan kanssa samaa mieltä. En pystyisi valehtelemaan lapsille. Ei helvetti. Jotain vikaa papeissa täytyy olla.
- Motivaati
Papit ei välitä lasten uskonvapaudesta. Tärkeintä heille on saada lapsi uskomaan heidän opettamiin satuihin. Nämä uskoon saadut lapset elättävät sitten aikuisina papit.
Tämä on törkeetä lasten hyväksikäyttöä. - T..Mirka
Papit opettaa jessee ja jumalaa totena, mutta eivät ole koskaan todistaneet niitä tödeksi.
No, onhan se selvää ettei satuja voi todeksi edes todistaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101505- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219