Katselevatko naiset hymyillen miehiä silmiin ihan vain tavasta?
Yksi nainen kun jossain hänet sattumalta näen hän tuntuu niin kauhean tarkkaan katsovan. Ihmettelen vaan. Miksi?
Miten tulkita naisen katse
3
422
Vastaukset
- perunoitajasalaattia
Katsekontakti ja hymy kuuluu hyviin tapoihin, jopa muutaman sanankin sopivassa tilaisuudessa voi vaihtaa kun samoilla kulmilla toistuvasti liikkuu.
Itse olen käynyt yhdessä ruokakaupassa säännöllisesti jo vuosien ajan. Tänään tennarini nauha oli auennut ja solmin sitä siinä kaupan käytävällä toinen polvi maassa. Hyllyn takaa kurvasi kärryineen mukavan näköinen raksamies työvaatteissaan. Tokaisi hymyillen, että jos nyt kysyt tahdotko niin vastaan kyllä. Naurahdin takaisin ja sanoin, kiitos vain, houkutteleva tarjous mutta täytyy passata, kun tuo kaksinnaiminen on Suomessa kiellettyä. Hän naurahti ääneen, että pahus, aina minulla on huono tuuri, mukavaa viikonloppua. Toivottelin takaisin hyvät viikonloput. Siinä oli tilannekomiikkaa parhaimmillaan kahden tuntemattoman ihmisen välillä.- lklkklll
Olisko komiikkaa syntynyt ellei olisi ollut mukavan näköinen raksamies?
- Kaunotarjakulkuri
Joskus voin huomaamatta hymyillen katsoa miestä silmiin varsinkin jos puhutaan koirista . Jos se toistuu useammin niin silloin pidän miehestä kelle hymyilen ja katson silmiin. Että kyllä voisi ajatella, että pientä flirttiä on ollut sinun kohdalla, että jos kiinnostaa tuo nainen niin pistä toimeksi, et menetä mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997750- 1075577
- 2754831
- 494753
- 733513
- 502798
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264