https://www.kauppalehti.fi/uutiset/digian-ase-aivovuotoa-vastaan-asiantuntijoiden-pomopalvelu/i3rvcP9R
"Itseohjautuvuuden ja työn imun kääntöpuoli on työuupumus. Microsoft 365 -tiimissä ongelman lisääntymiseen herättiin tänä keväänä.
”Olen joutunut käymään varhaisen välittämisen keskusteluja. Uupumuksesta on puhuttava ajoissa, tai syksyyn mennessä on todella vaikeaa”, kertoo Josette Nurminen."
Varhaisen välittämisen kenksustelu? Uusi muotitermi?
Digia - varhaisen välittämisen keskustelu
8
695
Vastaukset
- brwbwefv
Digian kohdalla on parasta käyttää VARHAISENVÄLTTÄMISEN taktiikkaa ja unohtaa koko pulju. Niin p@ska se on. Haistakaa p@ska!
- perustele_vähän
Olen haistanut elämäni aikana paljon paskaa ja kokenut paljon epäoikeudenmukaisuutta. Mutta miksi Digia olisi paska?
- oiuoiuiou
Luin ensin väärin, luin "vähäisen välittämisen keskustelu".
- Sorsselssson
Varhaisen välittämisen keskustelu käydään jos työkyky on alentunut tai uhkaa alentua (sairauspoissaolot yms.)
- hevonkuusi34
Projektit kuraa, varhaista välittämistä olisi heittää paskat järjestelmät hevon kuuseen.
- PoxPoxPox
http://blog.digia.com/miten-ihmeessa-erp-jarjestelman-voi-ottaa-kayttoon-vain-kolmessa-kuukaudessa
"Poikkeuksellinen kolmen kuukauden aikataulu aiheutti sen, että työtahti Digian projektiryhmässä oli kova, mutta niin oli Feonillakin. Jani kertoi esimerkiksi vastailleensa Feonin kiireellisiin kysymyksiin sähköpostitse työpäivän jälkeen myöhään illalla ja saatuaan välittömästi vastauksia, siirryttiinkin joustavasti Skype-neuvotteluun ja priorisoitiin seuraavan päivän työjono uusiksi."
- Digian_HR_management
Ehkäpä kaikkien kannalta olisi parasta että tungette sen Digian perseeseenne.
- Anonyymi
Ei Digia yhtään paremmaksi ole muuttunut. Ihmetellään flex-tunteja ja samalla kehutaan, että hyvä kun teet ilmaisia överitunteja.
Markkinointi täynnä hyvesignalointia ym kuraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622552
- 681752
- 241567
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076