Haistattelin kännipäissäni eksääni tekstiviestitse. Sovittiin sitten sen jälkeen tapaaminen "sovinnon merkeissä". Hän tuli paikalle lievästi päihtyneenä juoden kaljaa. Mentiin paikallisen marketin taakse, missä ei ollut silminnäkijöitä ja kaivoi veitsen käsilaukusta. Samalla hänen aikaisempi eksä hyökkäsi toisesta suunnasta yrittäen käydä kimppuuni. Onnistuin pakenemaan juuri ja juuri paikalta. Hän oli siis järjestänyt väijytyksen minulle. Erikoisinta tässä jutussa oli se että tämä kyseinen uhkailija oli uskotellut minulle, ettei mukamas ole ollut tämän kyseisen eksänsä kanssa missään väleissä pitkään aikaan, mutta kuitenkin olivat suunnitelleet kostoiskun minua kohtaan. Mitä tässä tilanteessa kannattaisi tehdä? Asun itse 2 km kyseisestä paikasta, eikä hirveämmin huvita liikkua niillä kulmilla ollenkaan.
Laiton uhkaus keittiöveitsellä Kaukajärvellä.
Mies88tre
0
80
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742972
- 682847
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171689- 241657
- 261612
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269