Löytäisinköhän sinut täältä? Kävelit eilen noin klo: 14.15 Hämeenkadun oikeata puolta keskustorille päin, katsottiin toisiamme silmiin Koskipuiston pysäkin kohdilla. Seisoin siinä pysäkin vieressä.
Ota yhteyttä jos muistat!
Nähtiin Hämeenkadulla
9
371
Vastaukset
- Joutvaansulle
Muistan sen todella selkeästi ja näin sinusta painajaisia koko yön! Karmea tuijottaja ja söit rintojani silmilläsi.
- Joutvaansulle
Jou86 kirjoitti:
Samallalailla hän söi minua silmillään
Minä en syönyt sinua silmillä, vaan yritin painaa kasvojasi mieleeni koska pelkäsin sinun raiskaavan minut.
- RepeRento
Se olin minä! Olenkin jo ihmetellyt kuinka hankalaa Tampereelta on löytää miesten välistä lämpöä. Tule samaan paikkaan huomenna 25.8 klo 14.15 niin koetaan yhdessä ihmeellisiä asioita.
- RepeRento
Löysin jo aloittajaksi esittäytyneen herrasmiehen. Kivaa oli ja nyt on paikat kipeinä.
- siispyllyreikäää
Siis pyllyreikä kipeenä ruskeanreijänritarit.... jatkoille Mixei.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107020- 954521
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524257Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493617- 513598
- 1923545
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242999- 492589
- 131964
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.191882