sähköjohdot, hirveä muovin tai jonkun sellaisen materiaalin sulamis kapukka - haju..mitä teen?
Soitanko palokunnan vai sähkärin? ;(
Meillä taitaa palaa
49
751
Vastaukset
- hopihopi
Varmuuden vuoksi soita hätäkeskukseen ja kuuntele heiltä ohjeet.
- pistäpirisemään
Soita taksi...
Tai sitten kuurankukka! - EiOleTotta
Tärkeintä onkin kysyä palstalta neuvoa?
- kyllätiedetään
Mitä täällä ei tiedetä. sitä ei tarvita.
Palstahan on täynnä asiantuntevia, kaikesta kaiken tietäviä ja omahyväisen itserakkaita paskiaisia, jotka mieluusti auttavat ahdinkoon joutunutta poloista. - Lempo.vieköön
kyllätiedetään kirjoitti:
Palstahan on täynnä asiantuntevia, kaikesta kaiken tietäviä ja omahyväisen itserakkaita paskiaisia, jotka mieluusti auttavat ahdinkoon joutunutta poloista.Olethan sinä kuitenkin hyväsydäminen, ystävällinen ja empaattinen.
kyllätiedetään kirjoitti:
Palstahan on täynnä asiantuntevia, kaikesta kaiken tietäviä ja omahyväisen itserakkaita paskiaisia, jotka mieluusti auttavat ahdinkoon joutunutta poloista.Kuinka monta henkilöä pirremiinapas-nikikllä täällä kirjoittelee?
Tämä sähköhässäkkä ei taida olevan omahoitajapirren kirjoituksia.
Pelkkää kiusantekoa joltain.
Sehän se on, kun ei ole rekisteröitynyt, niin kukatahansa voi kirjoitella puutaheinää mustalla nikillä.- kyllätiedetään
Lempo.vieköön kirjoitti:
Olethan sinä kuitenkin hyväsydäminen, ystävällinen ja empaattinen.
Voi, kiitos!
Tuollainen kyllä lämmittää aina mieltä ja luo uskoa tulevaisuuteen.
Että ihan näin... - puskaanmenin
2lesken kirjoitti:
Kuinka monta henkilöä pirremiinapas-nikikllä täällä kirjoittelee?
Sehän se on, kun ei ole rekisteröitynyt, niin kukatahansa voi kirjoitella puutaheinää mustalla nikillä.Sinäkös kiusaat?
puskaanmenin kirjoitti:
Sinäkös kiusaat?
puskaan
Minulla ei ole puskanikkejä.
Miksi jälleen loppui alkuunsa pirremiinan hätähuuto?
Ostan tolppakengät kiusaajalla, kun meni puihin.- pirremiinaps
2lesken kirjoitti:
Kuinka monta henkilöä pirremiinapas-nikikllä täällä kirjoittelee?
Sehän se on, kun ei ole rekisteröitynyt, niin kukatahansa voi kirjoitella puutaheinää mustalla nikillä.Aina voi epäillä ja kaikkea....
Minusta tänne voi kirjoittaa, siis minun mielestä vaikka aijjasta tai aijjan seipäästä..:)
- Letitön
Miten kävi?
- Yleinen.tapa
Mulla oli pesukone ilmitulessa niin katkaisin virran koneseen ja uusikone tilalle.
- Bengalitikku
Miten kävi pyykin?
- pirremiinapas
Palaahan niitä kodinkoneita silloin tällöin, mutta vialliset sisäasennukset voi polttaa koko mökin, miksei kodinkoneen palokin voi levitä laajemmalle.
Palovaroitin pitääkin käydä tsekkaamassa...
- pirremiinapas
Ei palanut talo, ilmeisesti "vain" yli kuormittunut joku ..en tiedä mikä, aikansa antoi inhottavaa hajua. Olettehan kai joskus kokeneet kun esim. tukkakiharrin onylikuumentunut, haju oli sellainen..tosi inhottava.
En tiedä mikä näitä aiheuttaa, mutta ei ollut ensimmäinen kerta, entisessä kodissa paloi pistorasia, niin että potkaisi sen n. puoli senttiä toisesta laidastaan ulos..pätevä sähkäri kävi "vahingon " toteamassakin..
Että ihmeiden aika ei ole ohii; nyt yritin soittaa sisareni miehelle, ja puhelu meni ihan oudolle ihmiselle kaksi kertaa, n. viisi vuotta sitten tapahtui samoin ja samalle ihmiselle...voiko olla kahdella ihmisellä sama puhelin numero ? :/- Bengalitikku
Ei voi. Mutta voi olla jonkun entinen numero. Operaattoritunnus on ehkä muuttunut. Fonectaan vain tyrkkäät numeron ja tsekkaat nimellä.
Saa korjata. - SellainenEukko
Tarkistusta sähkömiehellä, että pääsulakkeeseen tulevat johdot eivät ole huonosti kiinni. Aika voi tehdä odottamattomia juttuja. Se kait antaa virtaheittoja ja rikkoo laitteita ja tulee salakavalasti. Minäpä repisin kaikki sähköt pois talosta, jos mies ei estäisi.
- Nuuhkija
SellainenEukko kirjoitti:
Tarkistusta sähkömiehellä, että pääsulakkeeseen tulevat johdot eivät ole huonosti kiinni. Aika voi tehdä odottamattomia juttuja. Se kait antaa virtaheittoja ja rikkoo laitteita ja tulee salakavalasti. Minäpä repisin kaikki sähköt pois talosta, jos mies ei estäisi.
'Oikosta' on tullut joskus kymmeniä vuosia sitten itsekin etsittyä tai haisteltua. Ja se vika pitää paikallistaa. Sitä ei saa jättää omaan huomaan.
- uhkia-riittää-
Todellisuudessa tuollaiset hajut kannattaa ottaa vakavasti. Jos hiiri esim. on päässyt puraisemaan johdon eristeen, niin myöhemmin voi tulla vaikka tulipalo. Sähköjohdot myös voi venyä poikki, jos mökki sattuu jonkin syyn vuoksi liikahtamaan. Routa esim. voi nostaa mökkiä, ja tulokaapeli ei annakkaan riittävästi periksi.
- Bengalitikku
Ja sokerimuurahaiset pistorasiassa.
Mitä ne viiden pennin viritykset olivat aikoinaan.
No tässä sitten muistutan: tarkistakaa palohälyttimenne ja että niitä on riittävästi. - Häkävaroitin-hyvä
Bengalitikku kirjoitti:
Ja sokerimuurahaiset pistorasiassa.
Mitä ne viiden pennin viritykset olivat aikoinaan.
No tässä sitten muistutan: tarkistakaa palohälyttimenne ja että niitä on riittävästi.En tarvitse palohälytintä. En varoitinta. Mökiltäni matkaa paloasemalle on ... rohkenisin sanoa tarkalleen ...740 metriä. Jos kiipeän katolle, syntyy näköyhteys. Että moi, letkua tänne päin, varalta.
- pirremiinapas
mielikki.mummo kirjoitti:
Minä kyllä ottaisin selvää mistä haju tuli. Parempi katsoa kuin katua.
Meillä tapahtuu ihmeitä..otin illalla vesipumpun sähköjohdon irti seinästä (sähköstä), mutta vettä vaan tuli niinkuin ennenkin, ilmeisesti "joku jossain" osaa sähköhommat etänä...ja mie tiijjän missä, mutta poliisin pöllöt ja sähkölaitos ei tajua tilannetta..PKS:än Energiset on ilm.Keti (so.ulkomaalaisten) palveluksessa.
- elämmekoviaaikoja
pirremiinapas kirjoitti:
Meillä tapahtuu ihmeitä..otin illalla vesipumpun sähköjohdon irti seinästä (sähköstä), mutta vettä vaan tuli niinkuin ennenkin, ilmeisesti "joku jossain" osaa sähköhommat etänä...ja mie tiijjän missä, mutta poliisin pöllöt ja sähkölaitos ei tajua tilannetta..PKS:än Energiset on ilm.Keti (so.ulkomaalaisten) palveluksessa.
Kuulostaa hyvin vaaralliselta!
Ensin nämä Salaiset Akentit kaappasivat haltuunsa kaiken puhelin ja viestintäteknologian.
Nyt he ovat jo ottaneet haltuunsa jopa juomavetesi, joten kyllä on syytä huoleen.
Näyttää siltä, että poliisi ja sähkölaitos ovat mukana tässä erittäin salaisessa organisaatiossa.
Älä puhu mitään postinkantajalle tai satunnaiselle,mukamas "väärään numeroon" soittaneelle!
Tämä ulkomaalaisliiga pitää sinua tarkasti silmällä.
Ja kannattaa olla myöskin hyvin varovainen terveysasioissa:
Vaikka paikallinen terveyskeskuslääkäri on mukamas sinusta hyvin huolissaan, niin todellisuudessa hän voi työskennellä Organisaation hyväksi ja yrittää saada sinua hälventämään epäluulojasi.
PS. Toivottavasti tämä salaperäinen liiga ei kaappaa tätä viestiäni ja pääse minun jäljilleni! - virtaariittää
pirremiinapas kirjoitti:
sulla on kengurusähköä, se osaa loikata pistorasiasta pistokkeeseen useamman metrin loikan
- nytonkiirus
virtaariittää kirjoitti:
sulla on kengurusähköä, se osaa loikata pistorasiasta pistokkeeseen useamman metrin loikan
EI!EI!EI!
Tuo kengurusähköhän on hyvin vaarallista ja arvaamatonta.
Kannattaisi ottaa yhteyttä eläintarhan sähköasentajaan. - virtaariittää
nytonkiirus kirjoitti:
EI!EI!EI!
Tuo kengurusähköhän on hyvin vaarallista ja arvaamatonta.
Kannattaisi ottaa yhteyttä eläintarhan sähköasentajaan.niin ... ottaen huomioon että siellä mahapussissa voi olla virtapiikki joka kärventää kaikki sähkökojeet
- tuhoseuraa
virtaariittää kirjoitti:
niin ... ottaen huomioon että siellä mahapussissa voi olla virtapiikki joka kärventää kaikki sähkökojeet
Kyllä!
ja jos vielä sattuu olemaan sitä Fortumin vesisähköä. niin löystynyt sähköliitos uittaa vettä seinärakenteisiin ja koko talo homehtuu vajaassa viikossa.
Kannattaa soittaa yksityiselle sähkömiehelle, joka omistaa ehjät kumisaappaat. pirremiinapas kirjoitti:
Tuo on jo mystistä. Minulla ei pummpu toimi jos ei ole töpseli seinässä.
Kyllä virtaa on jostain tultava.
Onko talossasi uusittu söhköjohdot äskettäin vai ovatko vanhat?
Minulla ovat vanhat johdot mutta ihan toimivat. Mies vainaa oli sähkömies, hänestä oli paljon apua sähkötöissä kunnes sairastui.- huolestuttavaa
mielikki.mummo kirjoitti:
Tuo on jo mystistä. Minulla ei pummpu toimi jos ei ole töpseli seinässä.
Kyllä virtaa on jostain tultava.
Onko talossasi uusittu söhköjohdot äskettäin vai ovatko vanhat?
Minulla ovat vanhat johdot mutta ihan toimivat. Mies vainaa oli sähkömies, hänestä oli paljon apua sähkötöissä kunnes sairastui.Tuo on jo mystistä. kirjoittaa mielikki.mummo
On minustakin nuo pirremiinapas viimeaikaiset viestit, mikäli joku ei pilaile hänen kustannuksellaan, mutta taitaa olla kuitenkin hänen itsensä kirjoittamia ?
Sitä enemmän ihmettelen, että omat sukulaiseni, kuten myös mieheni suku on sieltäpäin kotoisin ja kenelläkään ei ole ongelmia,...tietääkseni? Ja olisin varppina kuullut niistä.
Sitäkin ihmettelen, että olen jotenkin käsittänyt pirren toimeliaaksi ihmiseksi, sillä onhan hän pystynyt tekemään asunnonvaihtoja, kunnostamaan nykyistä rantatonttiaan, niin miksi hän heittäytyy nyt niin avuttomaksi, että kyselee täältä, jos kodissa haisee palaneen käry?
Minä en haistelisi kovinkaan kauan, mikäli käry ei tule minun omista paistoksistani, tai hiusten ,...niin, ei niistäkään nykyisin, koska en käytä näitä sähkölaitteita enää hiuksiii.
Jotenkin kuulostaa aika omituiselta, että juuri pirrellä on nyt vaikeuksia, koska on hän silläseudulla asunut ennenkin ja tuntee varmasti kaikki paikkakuntalaiset, niin eikö sieltä apua löytyisi? - pirremiinapas
elämmekoviaaikoja kirjoitti:
Kuulostaa hyvin vaaralliselta!
Ensin nämä Salaiset Akentit kaappasivat haltuunsa kaiken puhelin ja viestintäteknologian.
Nyt he ovat jo ottaneet haltuunsa jopa juomavetesi, joten kyllä on syytä huoleen.
Näyttää siltä, että poliisi ja sähkölaitos ovat mukana tässä erittäin salaisessa organisaatiossa.
Älä puhu mitään postinkantajalle tai satunnaiselle,mukamas "väärään numeroon" soittaneelle!
Tämä ulkomaalaisliiga pitää sinua tarkasti silmällä.
Ja kannattaa olla myöskin hyvin varovainen terveysasioissa:
Vaikka paikallinen terveyskeskuslääkäri on mukamas sinusta hyvin huolissaan, niin todellisuudessa hän voi työskennellä Organisaation hyväksi ja yrittää saada sinua hälventämään epäluulojasi.
PS. Toivottavasti tämä salaperäinen liiga ei kaappaa tätä viestiäni ja pääse minun jäljilleni!Jossain on kenguru, joka osaa ohitukset, liekö sama elääin joka oli tehnyt ohituksen entisellä kesämökillä, eli makkarissa säilyi virta vaikka taululta katkaistiin päävirta..olisiko hypänny tänne perässä...oikea sähkömies kävi toteamassa hyppysähköasennuksen..
Naapuri kertoi nähneensä esim. moottoriåyörän siinä meidän pihalla..mökin, olisiko asentajalla ollut se punainen auto...
Olenhan kertonut täällöä tästä kolmen vuoden kiusaamisesta ja seurailusta.. - pirremiinapas
pirremiinapas kirjoitti:
Jossain on kenguru, joka osaa ohitukset, liekö sama elääin joka oli tehnyt ohituksen entisellä kesämökillä, eli makkarissa säilyi virta vaikka taululta katkaistiin päävirta..olisiko hypänny tänne perässä...oikea sähkömies kävi toteamassa hyppysähköasennuksen..
Naapuri kertoi nähneensä esim. moottoriåyörän siinä meidän pihalla..mökin, olisiko asentajalla ollut se punainen auto...
Olenhan kertonut täällöä tästä kolmen vuoden kiusaamisesta ja seurailusta..p.s. asuin vuodesta 2012 venäläisten valloittamassa talossa ja olen saanut ikuisen riesan heistä...Skype tililläni on siihen lisättyjä yhteyksiä tusinatolkulla, ja ilmeisesti tileilleni, Google ja Microsoft on murtauduttu ja joku nero on aloittanut aktiivisen seurailun, ja jopa - on pakko uskoa, luvattoman vierailun talossamme muuten nämä kys. aktiviteetit eivät ole mahdollisia.
Tulihan he Espanjaankin jäljessäni, laitanko nimet?
Onneksi ei ole pahempaa tapahtunut. itse olen niin tarkkanenäinen jos vähänkin savu a on ilmassa. alkulähteen tutkin kyllä tarkkaan, mistä se savunhaju oikein tulee. Naapurin grillikin joskus savuttaa tänne päin, yleensä tosin vain hyviä nälkää kasvattavia naminamisavuja sieltä tulee.
Mulla on joka huoneessa palohälyttimet ja vaihdan patterit aina kun ensimmäinen alkaa temppuilemaan ja kaikkiin yhtä aikaa. Suosittelen joka huoneeseen palohälytintä, ei pääse kytevät sähköjohdotkaan yllättämään.
Olen nähnyt kun salama iski , en tiedä mihin loppujen lopuksi iski, mutta yhdestä pistorasiasta iski puolenmetrin lieskat sisään, hyvä ettei ollut ketään siinä edessä olleessa tuolissa istumassa.
Kun ihmettelit, että vaikka vetäisit töpselin pois niin vettä tuli silti, epäilen, että tuskin ne putket heti tyhjenevät vaikka virran nappaakin pois. Eihän se pumppu heti siinä vesihanan vieressä ole Putkisto on täynnä vettä, kun pumppu on säiliön ja verkoston täyteen pumpannut.
Toivottavasti kaikki pelaa ja edessäsi on hyvä ja huoleton viikonloppu.- pirremiinapas
oOn merkillistä että Skype -tiliini on ilmestynyt yhteystietoja kuin, esim. 358 18823891137..ja tusinoittain näitä samanlaisia, siis 358 alkuisia, miksi..kierrätetäänkö niitä yhteyksiä Suomen kautta?
Toinen esimerkki Skype -tilini yhteystiedoista 358 1722173206, jne.. , onko tämä titä sarjaa mistä kerrottiin että yrityksille oli jaettu Oulookin sähköposteja..täältä löytyy rikolliset, samoin ilm. verkkopankkini ongelmiin..jne..vituttaa niin etten halua enää pysyä hiljaa..ja kohta tulee tekijien henk.tiedot ja polliisit vaan öllöttää perkele.
Nyt alkoi taas ralli, liikkuva laajakaista toimii, siis peräkärreissä..viedään jotain yht,tietoja, ennen laukussa(op.mäki) nyt kärryssä..
Kummasti on myös ruvennut kelpaamaan myyntiin ja vuokralle kaikki röttelötalot..niin mikäs se olikaan se kantama...joo..- Bengalitikku
Mitä skypellä teet? Siirry whats-uppiin. Kätevä.
Sitten tarkista, ettet ole täpännyt taustatiedoista eston evästeille. Siitä seuraa, ettet pääse pankkiin etkä muihinkaan juttuihin.
- pirremiinapas
P.s. minulta paloi nyt PINNA, KUKAAN ei hallinnoi minun elämääni, ei netin kautta eikä muutenkaan.
Harmi kun tuli alun perin en pitänyt puoliani ja ottanut tiukempaa kantaa "hävinneeseen" huoneistomme avaimeen, "yksi" hallituksen ohjaili projektia ja hölmö isännöitsijä söi mitä hänelle syötettiin ja yksi virhe on ollut käyttää tuota tai tätä saippuapala mobiili yhteyttä, ilm. sen key on murretrtu,
Tiedän että nyt rupeaa tässä huushollissa palamaan, kun, joko ohjataan helvetilli..n määrä, joko mobiiliyhteyksiä, tai etäsähkärit ne kengutut, virtaa niin että piuhat paukkuu, mutta jotenkin tästä on tultava loppu..ja kynä on paras ase ja ainoa tässä tapauksessa.
Uskon eyttä kyseessä on tiedonsiirto infrapunan avulla - saatte uskoa että selkääni jo polttaa..mafia auto ajoi jo melkein pihaamme, ilm. pelottelevat.
On muuten ihmeellistä kun meille tulee vieraita, yhtäkkiä kaikki sihinät ja polttamiset loppuvat, kuin taikaiskusta... - EnUskoEnääYhtään
Taitaapi tämä Pirre vedättää ihan täpöllä meitä muita palstalaisia näillä jutuillaan. Ei noin sekaisin oleva voisi olla kenenkään omaishoitaja.
- pirremiinapas
Menehän nyt sieltä päivystäjä, - tämä ei ole satua, vaan totisinta tottan kun
Puhelinumeroni on kai joku yhteyslinkki tai joku, kun sen haltuun saaminen tuntuu täkäläisille yrittäjille olevan tärkeää, vaikka Facen kipputorin kautta kysellään, . numeroni on muuten salainen, mutta sieltä tyttäreni antavat sen heille jotka haluavat (muka) ostaa jotain, kai näitä puhelimia on sitten parit kappaleet - kloonit, koska ainakin viestit tulevat aina kahtena kappaleena.
Täällä taitaa olla uusi "Oma yritys" muoto, jossa käytetään biotunnistettua (salakuvattua op.tie) ihmistä linkkinä...ei miun perse niin tunnoton ole etten huomaa.. - nikitön
No katsele ja tarkasta hiukan historiaa täällä Suoli24.
Kyllä tänne sopii kaikenlaisia, ja nimettömiä nikkejä voi kuka tahansa rustailla.
- Pirremiinapas
Jaha, nyt meni tietokoneesta yhteydet, jälleen palvelun esto. Eikä ensimmäinen.
- nfrde
Tietokoneesi siis toimii jonkinlaisena palvelimena. Miksi? Myytkö jotain tuotetta?
- pirremiinapad
Anteeksi kun en vastaile., minun pitää saada jonkun tietoon tämä minun kiusaamiseni, en voi antaa rikollisille periksi, jos joku heräisi tajuamaan, että tässä kajotaan minun ykdityisyyteeni, tietoturva ani ja asumisterveyteni on vaarassa. Tiedän, uskon että minua kuvattiin salaa op. tiellä ja Espanja n matkallanikin, ja joku on, venäläinen ehkä, on rehnyt ohjelman tai filmin mitä levittää julkisesti, jopa miehelleni oli käyty hoitokodissa informoitu kaikkea yksityiskohtia elämääni koskevaa. Raukat. en olisi uskonut naapureistani, ja en ikävä kyllä uskonutkaan ajoissa. Nyt kukaan ei tahdo uskoa kokemaani kiusaamista. Joku suuri juttu tähän liittyy niin hurjaa tuo minun seurailu on.
- pirremiinapas
Nämä samaiset rikolliset pyörivät jo lasten kotien, etenkin sen jolla on pieniä lapsia, vympärillä ja läheisyydessä, ilmeisesti onkivat näitä yhteyksiä, signaaleja kai. Kuulin ruskin naapurin sanovan toiselle venäläislle, joka oli kai huolissaan jostain yhteyksistä kun olin muuttamassa op. tieltä pois, että onhän maali kanssa ja mitä se nyt venäjäksi on lapset, mutta ilmiselvästi tarkoitti lapsiamme, osaan sen verran ryssääkin.
Kesämökillä ihmettelin. kun venäläisten aikana. poika oli laittanut jonkun agrekaatin inaan, eli muun, olisko ollut mönkijä, niin käyntiin sunnuntaina, niin isä tuntui moittivan ettei sunnuntaina pidä niin kova äänistä laitetta käyttää, niin poika huusi vain että saattanut daarra, siksikö täällä nuo eräät kuormitus ovat näitten rikolliset. teen mukana, tekevätkö virtaa vai. Mitä...
Sitten samaiseen pihaan tuli palautteen ja siinä kai oli näitä kantavia voimia, ja hän tuntui neuvovan naapurin poikaa, että vaginaann, ilm kyseessä on joku ohjelma ja olisiko ultraääni jolla voidaan mennä vaikka sinne.. Varmasti löytyy tietotaitoa sieltä maasta, tehä vaikka minkälaisia ohjelmia. Minun on pakko jo kertoa nämä ja nämä on totta, ei olisi mielikuvitukseni riittänyt kaikkeen tähän mitä nyt olen kertonut. - pirremiinapas
Jouduin kirjoittamaan äsken kännykästä ja voi tulla paljon virheitä kun on niin pienet näppäimet.
- Pirremiinapas
Nyt tökkii jo puhelimen data yhteydet.Mutta kerropa entisistä naapureista vähän.
Seinäjoen naapurin työtön tyttö ja yläkerran voiman laittoivat äidin kahdeksi viikoksi ulkomaille ja ilm. syöttivät koko ajan yhteystieto Jani pitkin maailmaa, siitä tämä polttaminen alkoi, aiemmin he kyselivät miehen siskon yhteys. Atieroja. Mökillä mustalainen kävi kyselemässä et onko meillä venäläisen naapurin puhelin numeroa. Minulla ei silloin ollutt yhtään yhteyttä tietoa puhelimessani. Saa nähdä voinko nukkua yhtään..
Ihan kuin meillä olisi infrapuna lämpöä tuottava joku yläpohjassa.. ei muuten ole tämä käsitettävissä. lämpökamera kuvaa ei muuten voi saada.
Hyvönen yötä.Pirremiinapas
Rekisteröi nikkisi, niin nähdään, kuka tätä paskaa suoltaa.
Jos todella olet oikea pirremiinapas niin äkkiä kallonkutistajalle ja omahoitajuus seis.
Käyt ylikierroksilla, olet sekaisin kuin seinäkello.
Olet sairastunut vakavaan masennukseen tai olet bibolaarinen.
Lääkäriin pikapikaa.
Ota yhteyttä ystäviisi, eikö niitä täällä palstallakin ole.
Mutta jos olet feikkipirre, lopeta hyvänsään aikana tuo sekopäinen kirjoittelu.- yks-hänen-tuttava
2lesken kirjoitti:
Pirremiinapas
Rekisteröi nikkisi, niin nähdään, kuka tätä paskaa suoltaa.
Jos todella olet oikea pirremiinapas niin äkkiä kallonkutistajalle ja omahoitajuus seis.
Käyt ylikierroksilla, olet sekaisin kuin seinäkello.
Olet sairastunut vakavaan masennukseen tai olet bibolaarinen.
Lääkäriin pikapikaa.
Ota yhteyttä ystäviisi, eikö niitä täällä palstallakin ole.
Mutta jos olet feikkipirre, lopeta hyvänsään aikana tuo sekopäinen kirjoittelu."Mutta jos olet feikkipirre, lopeta hyvänsään aikana tuo sekopäinen kirjoittelu."
Uskomatonta, että pirre avasi tietonsa ja osoittensa, mutta puhelin numero on kadonut, joka aamulla oli vielä.
Miksi ei nyt vastaa edes s-postiinsa, tai kirjoita lisäkuulumisia, missä nyt polttaa ja kuumentaa? Onhan hänellä lapsia, niin eikö he voi selvittää asiaa?
Minäkin alan olla utelias, että mistä tuo kaikki johtuu ja soittelin ystävilleni siltä seuduilta, mutta aivan ymällään olivat, että tuollaista voisi tapahtua.
Kyllä odottaisin lisätietoja, mutta ei pire vastaa ja miksi? Onko mafia hänet jo ryöstänyt?DD
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.42516618Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei1402650- 941966
- 861849
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te491427- 1021310
Suomussalmi News -valvontakameran tunnisteet pojista
Pojat on aina poikia, mutta kiusanteko ja muu ilkivalta ei ole hyväksyttävää. Suomussalmi News -ryhmässä on uunituore vi341240Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e2921240Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin831189Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn211163