pitkä suhde mennyt oudoksi

roussi

ollaan eletty miehen kaa 21-vuotta ja lapsikin on jo 17vuotias.aika menee arjen pyörittämiseen ja kun kerrankin oisi miehen kaa aikaa vaikka" siihenkin"niin tämä vaan kaljottelee ja menee lauantaisin meidän ulkovarastolle istumaan ja puhelimellaan kuunteleen muka musaa,ettei oo häiriöksi.sit kömpii aamulla 5.00 vasta takaisin sohvalle nukkumaan.kaljan hajua en siedä.vaikka ei olisi minuun koskenut moneen viikkoonkaan niin aina sama juttu.sit jos herralla on 2-vapaata niin juo taas seuraavan illankin,vaikka tietää että en tykkää aina kun se ottaa.eli tuntuu että hirveän välinpitämätön,ainakin seksin suhteen.ei sitä näytä haittaavan yhtään sanoi kerran että hän ei ole mistään riippuvainen.minun mielestä normaaliin suhteeseen kuuluu rakastelu.ja 2-3 kertaa viikossa,mut en saa.en tiedä itseänikään,milloin tässä edes innostun kokoasiasta,sit joskus kun sitä on niin se on kerran ja sit miestä ei enää innosta taas viikkoihin.outo tapaus.oudoksi mennyt suhde,tai outo mies,kun ei haluja tuon vertaa.mitä mieltä olette?

4

427

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 56132

Elämä antaa juuri sitä minkä hyväksyt. Mies juo sille et tule mahtamaan mitään. Mutta sille voit että katsotko sitä. Sinun on aika tehdä päätös katseletko tuota elämää vai aloitatko uuden elämän ilman juoppoa miestä. Minusta ongelma on siinä että sinä et ole päättänyt miten sinä annat ihmisten sinua kohtelevan. On varmaan aika pysähtyä ja miettiä millainen sinun loppuelämä on ja kenen kanssa.

• minkäsillevoi

Meillä vähän sama ollut jo vuosia, tosin muija se joka kieltäytyy kaikesta yhteisestä, muija on somen orja, se kelpaa niin seksin kuin yhteisenkin ajan paikkaajaksi. Kun SE hetki olisi heti löytyy muuta vaikka keksimällä ettei tarvii vaivautua. Meilläkin kuului seksi ihan normaalisti arkeen, istuskeltiin vierekkäin telkkua katellen, käytiin ulkona jne. ja oltiin tyytyväisiä elämään. Näitä hankalia ihmisiä löytyy molemmista sukupuolista kun suhde etenee, ikävä kyllä, mullakin sellainen nainen. Yksin ei voi muutosta tehdä, molemmat tarvitaan ja muija ei ole halunnut muutosta vaikka tietää ongelman.

• Panomies007

Olen sitä mieltä että hankit panomies.

• tasapatazza

keskustelu -> tulos -> päätös -> toteutus.

Jos jää empimään johonkin kohtaan niin peilin eteen ja kysymys mitä itse haluaa.

Itsestäni olisi jo outoa olla ihmisen kanssa jota kuvailisin muille oudoksi...Silloin on usein menty laput silmillä kauan aikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2892
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2753
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1639
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1590
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1478
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe