voisi ruveta seuraamaan Viitasaaren poliisin toimintaa.
Helsingin poliisi
45
463
Vastaukset
On korruptoitunut minun olemassa olon takia.
Apina ei osaa pillua antaa aivoinvalidin lapselle, vaan estää seksielämän vouhottamisellaan.
Eilen oli presidentin synttärit ja tänään on poliisin päivä, mitä isot edellä, sitä pienet perässä :-)
Olen kertonut tasavallan presidentille, Amneysty internationalille ja tehnyt Interpolille rikosilmoituksen, mutta ei mitään vastareaktiota.
Sittenkö olen FBI:hin yhteydessä?
!Tämä on pahempaa mitä vankeus, koska rahan ja seksin saaminen estetään ja alkoholinkäyttö on vapaata.
Kuin huumeiden levittämistä, kun on tarpeeksi monta rikollista, valtio nostaa kädet pystyyn kyvyttömyyttään rangaista.
Viitasaaren poliisi tai krp osti Facebookin estämään minun tilin pitämisen ja vainoamalla yritettiin saada luopumaan Twitter tilistä.
Pihtiputaan kunnanjohtajan tai tasavallan presidentin pitäisi tehdä Interpolille rikosilmoitus itsestään ja alaisistaan, tai molempien.
Eikö se olisi helpompi ostaa Virotar omaksi, niin minun ei tarvitsisi tallaiseen aikaa kuluttaa?
Katsotaanko valtion virkamies kyvyttömäksi hoitamaan virkaansa siitä päivästä lähtien, kun hän on syyllistynyt korruptioon? Kun näin on, luulisi olevan kiire tunnustaa.
Herra tasavallan presidentti ei ole reagoinut viikolla 33 laittamaani viestikokonaisuuteen.
Koska toiminta on kuin huumeiden levittämistä, kun on tarpeeksi paljon rikollisia, täytyy nostaa kädet ja tunnustaa olevansa kyvytön rankaisemaan.
- KakolanKake
Siirry vaan rohkeasti miesten pariin. Mielesi tekee kuitenkin ja niitä siellä vankilassa riittää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465327Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5461876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748