Hei sinä ruutupaitaitainen, noin keski-ikäinen mies, joka tanssit kanssani Jokioisten Ferrariassa lauantai-iltana puolen yön jälkeen...
Seisoit melko kauan baaritiskillä juoden kaljaa ja katsellen kännykkää, kun liveorkesteri soitti kappaleita. Meillä oli pientä flirttiä ennen tanssia ja pidin erityisesti kohteliaisuudestasi. Olisin halunnut tanssia toisenkin kerran kanssasi, mutta en viitsinyt kieltäytyä, kun seurueessani oleva mies pyysi minua tanssimaan useasti. Olin viettämässä aikaa sukulaisten ja tuttavien kanssa, enkä tahtonut heidän huomaavan silmäpeliämme, joten en uskaltanut tehdä suureempaa aloitetta. Toivon kuitenkin, ettet ole harmissasi, ja että voisimme olla yhteyksissä. Tuttavani eivät tunnistaneet sinua en itse käy Ferrariassa kovin usein (tai Jokioisilla ylipäätään). Siksi laitan tänne viestin löytääkseni sinut.
Terveisin nuori ja lyhyt, polkkatukkainen tyttö, jolla on otsatukka.
Ferraria, Jokioinen, 25.8. Hessu Imonen band
Kuka-mahdat-olla
0
155
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 652783
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 221533
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259