Entrekoota öljymäellä

HeikilleTerviisiä

Käyn usein Kontiomäen Nesteellä lounaalla ja olen ollut tyytyväinen buffet-tarjontaan. Eilen, la 25.8. oli kuitenkin sellainen entrecot tarjolla, että sitähän ei syönyt sikakaan. Niin sitkasta lihaa en ole 60-vuotisen eloni aikana lautaselleni saanut. Lisäksi ''lihasiivujen'' välissä oli isoja läskinkappaleita.

Herraisä, entrecot on oikiasti naudan parasta parasta osaa, mureaa ja suussa sulavaa. Sellaista sen pitäisi olla varsinkin, kun öljymäen ravintola on Kajaanin seudun kallein buffet. Siitä huolimatta muukin tarjonta on mennyt alamäkeen, esim. salaatit. Nyt on valitettavasti pistettävä kontsan Neste oikottiin ja ajeltava Kajaaniin syömään...

10

549

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • einestukkuravintoloita

Samaa valitti naapurin äijä puolisen vuotta ja ajelee nykyisin kajaanin ruokapaikkoja testailemassa. Takaiskuja tullut kuulemma sielläkin, joten enimmäkseen nauttii nykyisin niitä samoja kauppojen valmisruokia, joista ravintolatkin loihtivat listoilleen gurmeelounaitaan.

• maalaistollot

Juntit ette tajua mitään, entrecotessa kuuluukin olla rasvaa. Syökää vaan noppasoppaa ja lenkkimakkaraa:

"Naudan entrecôte on ominaisuuksiltaan jo lähempänä fileetä. Fileisiin verrattuna se on kuitenkin huomattavasti rasvaisempaa ja maukkaampaa. Rasvaisuutensa vuoksi se sopiikin erityisen hyvin grillattavaksi. Entrecôtea raakakypsytetään fileiden tapaan ja siitä voi leikata pihvejä tai sen voi kypsentää palana. Entrecôten voi kypsentää myös uunin jälkilämpöä hyödyntäen.!

• A.Loittaja

Olisihan tuota maistellut jos siitä olisi saanut leikattua suupaloja. Tosiasia toki on, että ns. ruokahifisti en ole, kyllä minulle pottumaitokin maistuu, mutta kengän anturoita en sentään syö!

• laalaalaa

Oisko sattunu huono päivä

• bataattisosekeitto

Ei sitä Kajaanissakaan ole huippurafloja. Valmismättöä, ketjuravintelin listat samat koko maassa, yllätyksetöntä, aneemista ja kallista. Kotona teet parempia eväitä mitä tuolla kylillä tarjotaan.

• kansainvälinenasuja

Jarin & Ahmedin pitseriassa olen saanut hyvää ruokaa aina Paltamossa käydessäni

• tsuffffffffff

Silloin kun minä asuin ulkomailla, ennen Paltamon saapumistani, niin siellä kaikki oli paremmin. KUULITTEKO? KAIKKI!!! RUOKAKIN!!! JOS JOKU ON ERI MIELTÄ NIIN MINÄ SUUTUN JA ALAN HUUTAA KOSKA MINÄ TIEDÄN KAIKEN PAREMMIN KOSKA MINÄ OLEN KÄYNYT ULKOMAILLA! JA TÄTÄ KOMMENTTIA EI POISTETA TAI MINÄ SUUTUN!

• kontroee

Missään et saa muuta kuin valmisruokaa kuumennettuna, a'la Saarioinen, ja muut einestuottajien tuotteita. Fakta on näin. Henkilöstön palkkaus on liian kallista, joten kuumennetaan valmiit ruuat kehiin, ei tehdä itse mitään missään keittiöissä enään. Kuka sitä kerkeää tekemäänkään, kun yksi ihminen häärää kyökissä, sinkoilee kassalle ja siivoaa?

• Hungry

Valmisruokakin voi leikkautua veitellä.

• Joojoojoohoo

Makuasiat on maku asioita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2693
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2634
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1782
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1470
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe