Brittilehdet: Suomi ei

Voi.että

Olekkaan onnellinen maa, edellisen Brittitutkimusen mukaan olimme maailman onnelisin kansa ei pidäkkään enään paikkansa.
Nyt voitte heittää onnellisuuden roskikseen ja vaipua synkkyyteen ihan tavalliseen perussuomalaiseen murjottavaan elämän tyyliin mutta olimmehan kotvan aikaa maailman ennellisimpia.

20

269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Päästäsikö keksit?

H.

• Jopas helpotti, eipähän tarvitse alituiseen hymyillä ja näyttää onnelliselta.
      Varsinkaan brittiläisiä kohdatessaan.

• Jatkuva, joka-päiväinen onnellisuus on mieli-sairasta.
      Downin-syndroomaa.
      Aivon ripulointia.
      Jos sattuu tulemaan pökäle, siitä ei voi nauttia.
      Vaikka pökäle kelluisi, ei elämälle koho-kohtia tule koskaan.
      Masentunut Suomalainen ilahtuu vähän väliä.
      Tuntien useasti onnellisuuttakin.
      -
      Kuten Anciekin kirjoitti.
      "Onpa mukava päivä tulossa.
      ei ota yhtään niin paljon päähän kuin eilen."

H.

• Jos nyt kuitenkin jättäisit kehitysvammaiset sivuun, he eivät näyttele edes onnellista, ellei ole aihetta.

• Ancie kirjoitti:

Jos nyt kuitenkin jättäisit kehitysvammaiset sivuun, he eivät näyttele edes onnellista, ellei ole aihetta.

"Ancie"

En minä voinut kulta.
        Heistä tulee ohjelmakin melkein jokainen aamu.
        Miksi ei näytetä tavallisen-näköisiä sellaisia?
        Korkeintaan sivu-osissa.
        Noh, onhan niitä seksuaali-vammaisiakin alkanut olemaan ruudussa enemmän.
        Palstallakin.
        Siehä tiijät jot mie ain oon ajan hermol.
        Höpöjä koskaan kirjoita.

H.

• hunksz kirjoitti:

"Ancie"

En minä voinut kulta.
        Korkeintaan sivu-osissa.
        Palstallakin.
        Höpöjä koskaan kirjoita.

H.

...alkanut olla

H.

• hunksz kirjoitti:

"Ancie"

En minä voinut kulta.
        Korkeintaan sivu-osissa.
        Palstallakin.
        Höpöjä koskaan kirjoita.

H.

Ja sinun on pakko katsoa tuollaisia harmia aiheuttavia ohjelmia.
        Enemmän taitaa ns. tavallisen-näköisiä näytillä olla.
        Joskus myös roiston näköisiä.

• Huolia.vailla

Hullut ovat onnellisen näköisiä.

• ei.kaunistella

Ne on nyt brittitutkijat viimeinkin kääntäneet tämän 60 palstan tekstit ja päässeet oikealle tolalle tutkimuksissaan.
      Jo yhden päivän tekstit tai yksi ketjuun kertoo totuuden.

• Päästäsikö keksit?

H.

• Bengalitikku

Ei.kaunistella
        Britit eivät osaa lukea rivien välistä.
        Toisaalta rentouttava tieto. Ei tarvitse hymyillä koko ajan ja tarkistuttaa silmiä, kun nehän ovat sielun peili. Eikä tarvitse joka käänteessä sanoa: you are welcome, you are welcome.

• ei.kaunistells
        hunksz kirjoitti:

Päästäsikö keksit?

H.

Ihan omasta päästäni. Veikkaan, että käyttivät google-kääntäjää.

Kerroppa Humisi mitä sinä olet tänään keksinyt? Vai oletko tyytynyt jankuttamaan?

• ei.kaunistella
        Bengalitikku kirjoitti:

Ei.kaunistella
        Britit eivät osaa lukea rivien välistä.
        Toisaalta rentouttava tieto. Ei tarvitse hymyillä koko ajan ja tarkistuttaa silmiä, kun nehän ovat sielun peili. Eikä tarvitse joka käänteessä sanoa: you are welcome, you are welcome.

Ehkä ovat sitten konsultoineet Neil Hardwickia.

Kävin eilen katsomassa Ilosia aikoja, Mielensäpahoittaja. Kyllä siinä itku ja nauru kulkivat käsikädessä. Sitä aitoa meikäläistä.

• ei.kaunistella
        ei.kaunistells kirjoitti:

Ihan omasta päästäni. Veikkaan, että käyttivät google-kääntäjää.

Kerroppa Humisi mitä sinä olet tänään keksinyt? Vai oletko tyytynyt jankuttamaan?

Vaikka Humisi,Ihan sama.

• Bengalitikku
        ei.kaunistella kirjoitti:

Ehkä ovat sitten konsultoineet Neil Hardwickia.

Kävin eilen katsomassa Ilosia aikoja, Mielensäpahoittaja. Kyllä siinä itku ja nauru kulkivat käsikädessä. Sitä aitoa meikäläistä.

Olen aikeissa mennä katsomaan Pahoittajan 2. osan. Eilen katsoin ykkösen. Aika herkullinen. On siinä niin jotain.

• ei.kaunistella
        Bengalitikku kirjoitti:

Olen aikeissa mennä katsomaan Pahoittajan 2. osan. Eilen katsoin ykkösen. Aika herkullinen. On siinä niin jotain.

Kyllä siinä on sitä jotain. Tässä uudemmassa, missä Heikki Kinnunen pääosassa, on kuvaukset pääosin tehty maalaismiljöössä.
        Mietin sitä, että miten nykynuorisoon uppoaa, kun ovat netin äärellä kasvaneet. Mutta, onhan heillä varmaan vaareja ja aukeaa sitä kautta.

• mimmimum-..mi

Niin...ovat huomanneet että Suomessakin on kärsimystä....ja itsemurhia.. Nuoretkin kokevat pohjoismaissa yksinäisyyttä...stressiä ja mielenterveys ongelmia...Miksi Pohjoismaat olisivat onnellisuuden ihmemaita...

• Synkkyys-ei-tuttava

""Olekkaan onnellinen maa""" (Niin. Onhan maallamme 4 vuodenaikaa. Suurin osa märkää, routaista, lumista...)

No, maan ei tarvitse olla onnellinen.

Entä ihmiset maamme päällä?
      Kyllähän ne niskat hieman luimussa käyskentelee. Mutta joskus saattaa nähdä hyvätahtoisen virneenkin - kun tarpeeksi kauan bongailee.

• Tuommonen sana, kun onnellinen pitäsi jo lailla kieltää, tyytyväisyys riittäisi.
      Jotkut höperöt tavoittelee onnellisuutta, jota ei ole olemassa.
      Köyhän ei ainakaan kannata olla onnellinen. Onnellista kun on helppo höynäyttää, ja sen jälkeen se ei ainakaan ole onnellinen, rikkaalla ei kai niin väliä.
      Minä en tiedä, olenko edes tavannut onnellista ihmistä.
      Minä en ainakaan ole onnellinen. Tyytyväinen pitäisi kaiken järjen mukaan olla, siitäkään en niin varma ole.

• Tiedä onnellisuudesta, tyytyväinen olen suurimman osan ajasta.
      Jos kyttää kuinka naapurilla menee, jos menee paremmin niin kadehtii, saa aina olla äreä ja mielensäpahoittaja.
      Minun elämäni on omani, riittää että itse tykkään olostani. Ei aina niin auvoista ole kenelläkään, mutta nykyisin on paremmin kuin koskaan aikaisemmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 4 kuoli kolarissa

Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.
      Joensuu
      424
      16487
    2. Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa

Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei
      Ikävä
      140
      2630
    3. Kuka on oikein

Kaivattusi?
      Ikävä
      94
      1966
    4. Mikä on lempikuvasi

Kaivatustasi?
      Ikävä
      86
      1839
    5. Onko kenelläkään tästä tietoo?

https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te
      Haapavesi
      47
      1403
    6. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      98
      1295
    7. Suomussalmi News -valvontakameran tunnisteet pojista

Pojat on aina poikia, mutta kiusanteko ja muu ilkivalta ei ole hyväksyttävää. Suomussalmi News -ryhmässä on uunituore vi
      Suomussalmi
      34
      1230
    8. Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?

Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e
      Maailman menoa
      290
      1224
    9. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      83
      1189
    10. Ihastukselleni

Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn
      Ikävä
      21
      1153
    Aihe