Oi miten ihanaa on tänäaamuna heräillä.
Terassin oven kun avaa, mikä raikas, sateen jälkeinen tuulahdus tulee sisälle.
On tullut niin paljon hikoiltua kesän mittaan, että ei mitään määrää.
Pesukone ja kuivarumpu ovat laulaneet päiväkaupalla.
Tyynyt, petauspatjojen pääliset, peitot, päiväpeitot ovat nyt puhtaita.
Asunto on imuroitu hämähäkinseiteistä ja muusta roskasta.
Moppi on heilunut nurkasta nurkkaan.
Pakastin sulatettu ja ikkunat pesty.
Turhaa roinaa ei kerry, kun vien sitä mukaa, kun tarvitsee, roskikseen.
Eilen simahti mikro.
Olisiko mennyt sulake tai jotain.
Pidän sen nyt jauhokaappina.
Onneksi on varamikro.
Kaikki siivottu, pitkät hiukset värjätty.
Ei muuta kuin bussilla kaupunkiin.
Ensiviikko on vielä parempi kun saan leskeneläkkeen.
Kaikille päivänjatkoja.
Kyllä tyhjä puhdasta on
6
164
Vastaukset
- naakkajanauris
Tulekko nää meillekki siivoomaan 😁
- Lyö-hynttyyt-yhteen
Milloin lähdet stadiin?
Minä muutin vaihteeksi kylille, pakkasin pyykkiä, ruuat ja kissan autoon ja nyt pesukone pyörii.
Minullekin olisi kunnon suursiivous paikallaan, ikkunat pesin jo kertaalleen, ovat jo samanlaiset, taas olisi pestävä.
Mikä lorvikatarri lie iskenyt, olen viikon ollut aikaansaamaton, kaverin käynti viikonloppuna vähän piristi. Tekisi mieli vain makailla mutta jos menen pitkäkseen tulee rauhaton olo ja alan kuitenkin touhuta jotain. Jäseniä kolottaa, olo on kuin olisi hutkittu pesäpallomailalla, kai jokin tauti yrittää saada voiton.
Eikö olekin mukava kun saa asunnon siivottua kunnolla, se vaikuttaa mielialaankin.
Ei silti tarvitse olla siivotonta, kyllä itse tietää mitä pitää tai pitäisi tehdä.mielikki
Olen aamulla virkein.
Vien hoitokoiran lenkille, juon kaffeet ja alan heti siivousurakan.
Nyt meni kaksi päivää siivoushässäkässä.
Jos menen pötköttämään ja lehteä lukemaan, se päivä menee pelastusarmeijalla.
Kävin laitoshuoltajakoulua ja sieltä jäi hyviä ja käytännöllisiä oppeja.
Tärkeintä on järjestys, hyvät siivousliinat ja pesimet.
Kun ne on hommannut kerran kunnolliset, työn aloittaminenkaan ei tunnu niin raskaalta ja ikävältä.
On todella hieno herätä viileään aamuun ja puhtaaseen kotiin.
Ei ole leivnmuruset keittiön lattialta jalkapohjissa kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.42516548Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei1402640- 941966
- 861849
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te481414- 981295
Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e2901234Suomussalmi News -valvontakameran tunnisteet pojista
Pojat on aina poikia, mutta kiusanteko ja muu ilkivalta ei ole hyväksyttävää. Suomussalmi News -ryhmässä on uunituore vi341230Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin831189Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn211153