Eräässä ilmaislehdessä pankin ekonoomi arvosteli politiikkojen sekaantumista yrityskauppoihin. Kyseessä oli Fortumin osallistuminen Fennovoiman ydinvoimalaitoksen rahoitukseen,vaikka se ei saanutkaan osuutta venäjän vesivoimala bisneksestä.Harva tietää minkälaista painostusta venäjä oli ehkä valmis käyttämään,ja sen takia ns.poliittinenohjaus oli tarpeen.Esim. venäjä olisi voinut avata "pandoran lippaan" ja päästänyt tänne 100:tuhatta "siirtolaista" näin aluksi,niin suomesta olisi loppunut piikkilanka nopeasti.Pakkohan ne olisi ollut eristää leireihin yleisen turvallisuuden tähden.
Talous politiikan välineenä
1
<50
Vastaukset
- alusmaalainen
Svekoeliittimme on alentanut Suomen Ruotsin alusmaaksi monella politiikan saralla ja erityisesti taloudessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444515
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184