hänen ja lasten asioista. Me olemme rehellisiä ihmisiä emmekä tykkää että meille valehdellaan. Yritän kovasti opettaa hänen ja mieheni entisille lapsille rehellisyyttä mutta miten se koira karvoistaan pääsee, jos äiti on opettanut heille et valehtelemalla pärjää.
Olemme nuori uusipari ja miehellä on viisi lasta ja mull akolme. Tälläisessä katraassa on opetettavaa ja olla hyvä äiti ja äitipuoli, ja kohdella kaikkia tasapuolisesti, mutta se ei onnistu jos laumassa on epärehellisä lapsia. Omani ovat omaksuneet hyvät käytöstavat mutta miehen lapsisilla ne ovat erittäin hukassa. Olemme jutelleet miehen exän kanssa mutta ei myönnä mitään eikä edes pahemmin puhu minulle, ja miehestä se on ok, sillä hänestä se on hyvä äiti, mutta minusta ei. Riitelemme usein siitä lasten tulosta meille kun en halua että mun lapset ovat tekemisissä valehtelijoiden kanssa. En tiedä miten jatkaa, mutta poiskaan en voi muuttaa, sillä miehen lapset tarvitsevat aikuisia elämäänsä, ja opetusta ja ohjausta monissa asioissa, joten pakko pysyä täällä. En tahdo jättää heidän äitiään pulaan ja ongelmien kanssa yksin vaan haluan puuttua niihin ja neuvoa myös häntä arkisissa asioissa parempaan. Uskon että hänestä se on erinomainen asia muttei kehtaa sanoa sillä häpeää omaa toimintaa. Olen tehokas ja päämäärätietoinen ja haluan että kaikkien asiat luistavat.
Miehen exä valehtelee meille
puutuntilanteeseen
2
195
Vastaukset
- Gmgmgm
Onko noi miehen 5lasta yhdelle naiselle?
- Lissuonääliö
Lakkaa nyt lissu-lasse lässyttämästä ,ei sulla ole miestä tai naista ,eikä yhtäkään mukulaa joten voit lopettaa provoilusi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096