Mistä11v sais rahaa

Iida07

Eli haluisin rahaa äitini ei anna yhtään rahaa olen kerran käynyt kaverini kanssa leffassa En saa mihin kää rahaa. saan äitiltä syntäreilläni pussinkarkkia ja juhlia en saa järjestää. Mummoni antoi minulle viime jouluna ekan älypuhelimen honor 8lite. Synttäreillä sain mummolta M&M hupparin. Siivon joka viikko kämpän ja hoidan tiskit. Äitini mukaan en tarvitse lahjoja tai rahaa kun hän elättää minut. Isääni en tiedä kun äitini sanoi että olen yhen yön jutun vahinko 🙁. Minun kaverilla on hevonen ja pääsen ratsastamaan sillä joka viikko äitini mukaan ratsastamisesss kuolee joten sitäkään en saisi harrastaa. Joten voisiko joku auttaa?

1

228

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joulutonttu

koulunkuraattorille voi puhua jos ahistaa ja terveydenhoitajalle koulussa ainakin. joskus kotona voi olla kurjaa mutta koulutunnilta saa vapaata kun sanoo opelle että tarvitsee ajan terkkarille. koulun terkkarille voi puhua muustakin kuin että nyt on kuumeinen olo vaikka sanoa että nyt mulla on tosi paha olla ja voinko puhua esim .kotioloista. terveydenhoitaja on vaitiolovelvollinen kotiin päin asiastasi kumminkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2902
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2763
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1649
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1590
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1488
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe