Kokeilkaas maailman suurinta tekstipohjaista MMORPG peliä. Peli on rikosteemainen ja voit tehdä siinä vaikka mitä, esim:
- Voit kasvattaa hahmosi taistelukykyä ja ostaa varusteita (statseja on mm. strenght, defense, speed, dexterity)
- Voit parantaa hahmosi muita statseja (kuten manual work, endurance, intelligence)
- Voit kerätä saavutuksia (tällä hetkellä ~500 kerättävänä ja lisää tulee viikoittain)
- Voit hankkia työpaikan ja tienata rahaa sekä muita etuja
- Voit ostaa, myydä ja käyttää huumeita
- Voit opiskella itsellesi uusia taitoja koulun penkillä
- Voit matkustaa ulkomaille ja ostaa sieltä harvinaisia esineitä Tornissa myytäväksi
- Voit ryöstää tai hakata muuten vain sairaalakuntoon muita pelaajia
- Voit tehdä rikoksia ja saada niistä rahaa tai tavaroita
- Voit asettaa palkkion jonkun päästä jos et itse pärjää tietylle pelaajalle
- Voit pelata lukuisia uhkapelejä kuten mm. pokeria, blackjackia, rulettia, kenoa ja vedonlyöntiä
- Voit ajaa autoilla kilpaa ja nousta sarjaluokissa
- Voit perustaa oman firman ja ottaa muita pelaajia töihin sinulle
- Voit liittyä ryhmittymään ja saada sitä kautta etuja sekä tiimikavereita (tai voit vaikka perustaa ihan oman ryhmittymän)
- Voit chattailla ja kirjoitella foorumilla
Tässä tosiaan vasta murto-osa asioista, lähinnä mitä tuli ekana mieleen. Kokeile itse ja kysy jos tarvitset neuvoja: http://torn.wiki
TORN - Hyvä tekstipohjainen selain/kännykkäpeli
tornin_kansalainen
1
131
Vastaukset
Kokeilen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 1151119
- 681095
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33823