Morjens!
Olen seurustellut naisen kanssa noin 5kk (välissä ollu pieni ero) eron aikana tämä nainen oli laittanut exällensä viestiä että olisiko hän ollut viihteellä eli siis pyytäny kaljalle tai jotain muuta nauttimaan. Nainen kertoi kyllä kaikki muut asiat mitä halusin tietää mutta ei tätä? Onko tämä siis merkki siitä että hänellä vanhasuola janottaa? Tämän hänen exänsä kanssa on ollut jotain yhdenillan juttuja useasti vaikka he eivät ole olleet yhdessä.
Mitä tämä on
3
276
Vastaukset
- RapatessaRallallaa
Voi olla, voi olla ettei.
Itse jätin kertomatta, että vanha Tinder mätsi otti yhteyttä, kun olimme pari viikkoa aiemmin mieheni kanssa sopineet, että nyt on se hetki, että ollaan vaan me, eikä ehkä sinä ja minä. En nähnyt järkeä pahoittaa toisen mieltä sillä, että mätsi jonka kanssa en ole ollut yhteyksissä kuukausiin, ottaa yllättäen yhteyttä. Itse olin poistanut numeronkin. Vastasin kohteliaasti, että seurustelen nykyään ja viestittely loppui siihen.
Mutta sitten taas... ex on syystäkin ex ja itse en oikein ymmärrä, miksi exissä pitää roikkua kiinni, jos yhteisiä lapsia ei ole.- eexx
exissä roikutaan siksi ettei suhde exiin ole saavuttanut loppua. Niiissä roikutaan niin kauan kun pää on epäselvä
- MelkeinReuho
Oikeastaan ei mistään voi päätellä juuri mitään. Ihmisiä on monenlaisia, ja eri ihmisillä on erilaiset tavat. Kannattaa jutella kasvotusten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997843- 1075607
- 2754871
- 494833
- 753604
- 512849
- 632595
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284