Löytyykö Lieksasta ompelukoneen korjaajaa, yksityistä tai huoltofirmaa? Kyseessä olisi huoltoa kaipaava sähkötoiminen ompelukone!
Mistä löytyy
5
155
Vastaukset
Ompelukoneen täytyy olla todella arvokas, jos sitä kannattaa ryhtyä korjauttamaan. Halvimmillaan ihan toimivan uuden koneen saa alle satasella, mutta tuskin korjausta tuolla rahalla saa. Korjaamalla ei koneesta tule kuitenkaan uutta. Sähkövempaimet ovat nykyään kertakäyttötuotteita eivätkä monet laitteet, kuten pienet kodinkoneet, ole edes korjattavissa esimerkiksi varaosien puuttumisen takia.
- sik.sak
Jos ei ole varsinaista vikaa, kannattaa vielä huollattaa, eli säädättää ajastukset ja muut kohdalleen. En kyllä tiedä Lieksasta yhtään huoltajaa. Joensuusta löytyy tai ehkä Nurmeksesta. Uusi kunnon kone on noin 300 euroa halvimmat.
- Höhlä
Kannattaa kysyä ammattiompelijalta kuten esim. Ulgrenilta Pielisentien varrella olevasta Stemmasta. Todella auringonpaistesista palvelua oon aina sieltä asioidessani saanut.
- siksakkia
Kiitos vinkeistä! Pitää käydä kysymässä!
- p-pirjo
Onhan Lieksassa eräs ammattiverhoilja, joka ainakin minun koneeni korjasi mitättömään hintaan! Nimeä en enää muista mutta pienikokoinen mies se on ja joskus sitä keskustassakn näkee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734249Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113842Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73827- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37763