Miksi koet mielihalua kiusata jotain ihmistä?
Miksi haluat kiusata?
14
474
Vastaukset
- äläomi
tänne kirjoittaa monet sekaisin olevat, älä ota viestejä itsellesi tarkoitetuiksi.
- Alentaaalentaa
Tämä on yleistä pohdintaa, asia kiinnostaa mua, varsinkin sen kiusaajan näkökulmasta.
- luulinkokevasi
Alentaaalentaa kirjoitti:
Tämä on yleistä pohdintaa, asia kiinnostaa mua, varsinkin sen kiusaajan näkökulmasta.
kiusaamista. Miksi pohdit sitä juuri tällä palstalla?
joitain "ihmisiä" pitää kiusata että ne oppii paikkansa...
- Kerrolisää
Kukaan toinen ei voi osoittaa toisen ihmisen ”paikkaa”. Tää on mielenkiintoista. Valaisisitko lisääkin kiusaajan mentaliteettia?
- sivukommentti
Kerrolisää kirjoitti:
Kukaan toinen ei voi osoittaa toisen ihmisen ”paikkaa”. Tää on mielenkiintoista. Valaisisitko lisääkin kiusaajan mentaliteettia?
Tuo oli kyllä aika ihmeellinen kommentti. "nerdist" vaikuttaa sellaiselta jota pitäisi vähän pyöritellä.
- hubbabubbaaa
sivukommentti kirjoitti:
Tuo oli kyllä aika ihmeellinen kommentti. "nerdist" vaikuttaa sellaiselta jota pitäisi vähän pyöritellä.
No, se on vähän älystä vapautettu tapaus.
Yhdentekevä mitätön. - sivukommentti
Mitenkäs tuollaista lannistaisi joka neljän seinän sisältä huutelee vain anonyymille palstalle kuvitellen "kiusaavansa".
sivukommentti kirjoitti:
Mitenkäs tuollaista lannistaisi joka neljän seinän sisältä huutelee vain anonyymille palstalle kuvitellen "kiusaavansa".
sivukomenti eli myönät että et voi lannistaa minua ?
- sivukommentti
nerdist kirjoitti:
sivukomenti eli myönät että et voi lannistaa minua ?
Ei sinua tarvitse lannistaa. Sinun oma elämäsi on jo niin lannistavaa että kun sitä hetken miettii niin tulee todella leveä hymy omalle naamalle.
- poliisilleilmoitusta
sinusta lastenkiusaaja.. Tuollaisten pitäisi olla vankimielisairaalassa, olet vaarallinen.
- pilinvenytystä
Pikkipilisen pitää saada päteä, edes jossakin, joskus, jotenkin.
- johannytt
Aikuinen äijä käy näköjään kouluikäistenkin palstalla uhoamassa..
- Ilmoa
eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492318- 262143
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271535Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161454- 1241417
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89934Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883