Heipä vaan
Minulle kävi tässä niin sanotusti vanhanaikaisesti ja rakastuin Sveitsiläiseen naiseen, nyt mieleni halajaa näin alkuvaiheessa päästä tottakai hänen luokseen ja olenkin suunnitellut loppuvuonna ja alkuvuodesta olla siellä muutaman kuukauden pätkät. Mulla omat hommat suomessa ja ne sallii tälläisen oleilun myös siellä. Sen verran päästä pipi että jotain päivä puuhaa sinne pitää saada, mutoin lanttu hajoaa. Ajatuksissa siisa jotain hommaa vaan sieltä, se mitä siitä maksetaan ja millaista se on en niinkään välitä siitä, pääasia että saa tehdä jotakin ja vielä mielellään käsilläni.
Kyselenkin nyt vinkkejä teiltä miten ja mistä sieltä voisin aloittaa kyselyä? Ja ylipäätään mitä minun tulisi tietää ja ottaa huomioon tälläisestä haaveillessani. Niin ja se kieli taito jää englantiin...
Kaikista tiedon murusista olen kiitollinen :)
Hommia Sveitsissä, miten homma pelaa?
Onni81
1
217
Vastaukset
- 4T3TE
Jos sinua kiinnostaa SUOMEN PARAS VIDEO SISÄLTÖ niin kannataa käydä tilaamassa SHIELDBOY youtubesta. SUOSITTELEN!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692693
- 632634
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106